Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا مهدی یوسفی جمارانی در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه اعتماد مردم مهمترین سرمایه حاکمیت است، اظهارداشت: اگر رسانه ها با موقعیت شناسی رسالت خود را در اطلاع رسانی به انجام برسانند اعتماد مردم نسبت به رسانه ها و حاکمیت روز به روز بیشتر می شود.
وی ادامه داد: انعکاس اطلاعات، حمایت و فشار افکار عمومی می تواند شرایط را برای مقابله با مفسدان برای دستگاه قضا بیشتر فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یوسفی گفت: یکی از دستاوردهای مهم رسانه ها مقابله با فساد است که امروز جامعه ایرانی کم و بیش به این آفت مبتلا و می طلبد رسانه ها به نقاط دور از دید مردم بپردازند.

وی بیان کرد: معمولا دولت ها تلاش کرده اند جریان اطلاع رسانی را در کنترل خود داشته باشند و تمایل دارند مطالب به دلخواه آنها منعکس شود اما امروزه جریان اطلاع رسانی رشد کرده و قابل کنترل توسط یک بخش نیست.

فرماندار فیروزکوه همچنین در پاسخ به پرسش های خبرنگاران درباره حوادث غیرقابل پیش بینی اخیر شهرستان گفت: برای جبران خسارت سرمازدگی، کشاورزانی که بیمه داشتند خسارت می گیرند و بدهی بانکی کشاورزان فاقد بیمه نیز که حدود 560 نفر را در شهرستان شامل می شوند دو سال به تعویق افتاد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه مسکن مهر در شهرستان اظهارداشت: رسانه ها مشکلات این طرح را پیگیری کنند؛ مسکن مهر ایده ای مثبت بود که درست تصمیم گیری و اجرا نشد.
یوسفی گفت: برای بازآفرینی بافت فر سوده پروانه ساخت رایگان و تسهیلاتی با کارمزد هشت درصد تعلق می گیرد.

به گزارش ایرنا در این نشست که عصر پنجشنبه برگزار شد از تلاش خبرنگاران شهرستان فیروزکوه تجلیل به عمل آمد.
شهرستان فیروزکوه با 40 هزار نفر جمعیت در شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/9897/ 1008
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت جامعه سرمایه مسکن مهر شهرستان پاسخگو رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی دولت گفت: ۴۰۰ نفر از مهندسین ما در حوزه سدسازی در سریلانکا فعالیت می‌کنند و یک سد پیشرفته به لحاظ مختصات مهندسی ساخته شده است که اثرات خوبی در سریلانکا داشته است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سپهر خلجی رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت، در جمع خبرنگاران گفت: به همت 400 نفر از مهندسین ما در حوزه سدسازی که در سریلانکا  فعالیت می‌کنند، یک سد پیشرفته به لحاظ مختصات مهندسی ساخته شده است و اثرات خوبی در سریلانکا داشته است.

وی افزود: ایران در شرایطی است که  تلاش می‌کنند نشان دهند این کشور تحریم است اما ما می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان یکی از افتخارات مهندسی را آنجا اداره کنیم و نمونه‌ای می‌شود از توان صنعت فنی و مهندسی ما که می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی دولت گفت: قبل از انقلاب عمده این کارها را در واقع کارشناسان خارجی در داخل کشور ما انجام می‌دادند. ما در حوزه‌های دیگر راه سازی، پل‌سازی، مسیرهای ریلی توانمندی‌های بالایی داریم که همین‌ها نمونه‌ای است تا بتوانند در سایر کشورها که نیاز دارند خدمات بدهند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی