Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@23:19:58 GMT

نماينده مجلس: سئوال از رئيس جمهوري صلاح نيست

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۲۶۸۹

نماينده مجلس: سئوال از رئيس جمهوري صلاح نيست

خبرگزاري آريا - بجنورد- ايرنا- عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي در باره سئوال از رئيس جمهوري گفت: معتقدم در شرايط کنوني که جنگ اقتصادي همه جانبه عليه نظام به راه انداخته اند، بايد از دکتر روحاني حمايت شود.

به گزارش ايرنا، علي قرباني پنجشنبه شب در نشست خبري اظهار داشت: اکنون وضعيت کشور به گونه اي نيست که سوال از فرمانده جنگ اقتصادي زمان مناسبي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه گفت: 32 هزار ميليارد ريال از درآمدهاي ماليات بر ارزش افزوده که به هدفمندي يارانه ها اختصاص داده شده بود به شهرداري ها و دهياري ها بازگشت داده مي شود.
رئيس مجمع نمايندگان مردم خراسان شمالي در مجلس شوراي اسلامي افزود: در رديف بودجه 97، 32 هزار ميليارد ريال از درآمد ماليات بر ارزش افزوده شهرداري ها به هدفمندي يارانه ها اختصاص داده شده بود که با راي نمايندگان مجلس با بازگشت آن موافقت شد.
وي گفت: اکنون 33 هزار دهياري و يکهزار و 255 شهرداري در سطح کشور چشم به اعتبار مزبور دوخته اند تا مشکلات اعتبارات پروژه هاي عمراني را رفع کنند.
* حضور استاندار جديد سبب آرامش مديريتي شد
وي درباره سوالي مبني بر سرنوشت ادامه فعاليت استاندار خراسان شمالي با تصويب منع به کارگيري بازنشستگان اظهار نظري نکرد و گفت: حضور آقاي خباز تاکنون سبب آرامش مديريتي شده است.
وي افزود: جابجايي مديران بازنشسته در 2 ماه، کار سختي است و به سادگي نمي توان جاي خالي پست ها را پر کرد.
* افزايش ميزان تخصيص اعتبارات
نماينده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگر سخنان خود در باره تخصيص اعتبارات گفت: امسال يکهزار و 900 ميليارد ريال اعتبار براي استان تخصيص يافته است که در مقايسه با مدت مشابه پارسال رشد بسيار چشمگيري دارد.
وي با بيان اينکه پول هست اما مشکل سوء مديريت ها است، اظهار داشت: امسال ميزان فروش نفت افزايش يافته و قيمت آن نيز که 55 دلار بسته شده بود به طور ميانگين 71 دلار به ثبت رسيده است و اين ارقام نشان مي دهد مشکل پول در کشور وجود ندارد و انتظار داريم آثار اين تخصيص ها در استان مشاهده شود.
* گلايه از واگذاري مطالعه سند توسعه روستاهاي استان به غيربومي
رئيس مجمع نمايندگان مردم خراسان شمالي در مجلس شوراي اسلامي درباره گلايه ها از واگذاري مطالعه سند توسعه روستاهاي استان به يک استاد دانشگاه از گيلان گفت: اين موضوع را به استاندار منعکس کرده ام و البته چون و چراي آن را پيگير هستيم.
* افزايش شمار نمايندگان مجلس
قرباني در بخش ديگر سخنان خود درباره افزايش شمار نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي گفت: در کميسيون شورا و امور داخلي مجلس موضوع افزايش يک کرسي در بهارستان براي اين استان مطرح شده است که بر اين اساس حوزه بجنورد و رازوجرگلان داراي 2 کرسي، گرمه، جاجرم و مانه وسملقان يک کرسي، شيروان يک کرسي و فاروج و قوچان يک کرسي است.
عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي همچنين با بيان اينکه سيستم قانون گذاري در مجلس شوراي اسلامي نياز به اصلاح دارد گفت: بايد مجلس تخصصي باشد و لوايح و طرح ها بصورت تخصصي تر بررسي شود.
* تحريم ها تاثيري بر فعاليت بانک ها نداشته است
قرباني درباره تاثير تحريم ها در فعاليت بانک ها گفت: تحريم ها تاثيري در بانک هاي کشور نداشته است.
عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي افزود: البته نظام بانکي کشور نياز به اصلاح دارد که در اين باره طرحي در دست بررسي است.
7185/ 6042
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079240 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند