Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:42:17 GMT

نسخه جدید دستیار صوتی هوشمند بیکسبی سامسونگ آمد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۲۹۰۸

نسخه جدید دستیار صوتی هوشمند بیکسبی سامسونگ آمد

سامسونگ در خلال کنفرانس مطبوعاتی خود برای رونمایی از محصولات جدیدش، نسخه جدید دستیار صوتی هوشمند بیکسبی را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت تک کرانچ، سامسونگ در مراسمی که دیشب برگزار شد و در آن محصولات جدیدی همچون گلکسی نوت ۹، ساعت هوشمند گلکسی واچ و اسپیکرهوشمند گلکسی هوم را رونمایی کرد، نسخه جدیدی از دستیار صوتی و اختصاصی بیکسبی را نیز به نمایش گذاشت که قابلیت های جدیدی نظیر توانایی بیشتر برای برقراری ارتباط و مکالمه صوتی را داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر قابلیت های جدید بیکسبی می توان به امکان رزرو و اجرای اپلیکیشن هایی نظیر Uber، Ticketmaster، Fandango، OpenTable  و نقشه گوگل مپ نیز اشاره کرد.

این قابلیت ادغام با اپلیکیشن ها به کاربران بیکسبی این امکان را می دهد تا بدون نیاز بهاجرای مستقیم برنامه های موردنظر، پاسخ سوالات مربوطه خود را از دستیار صوتی هوشمند خود دریافت کنند. این مساله حتی در زمانی که اپلیکیشن مذکور بر روی گوشی هوشمند کاربر نصب نباشد، هم صحت دارد و می توان نتایج جستجو و پاسخ سوال مربوطه را از بیکسبی گرفت.

سامسونگ همچنین اعلام کرده است که در حال همکاری با تعدادی از بهترین و موفق ترین توسعه دهندگان است تا بتواند سرویس ها، خدمات و قابلیت های بهتری را برای کاربران ارائه دهد. بعنوان مثال، کاربران با ذکر عبارت buy a ticket قادر خواهند بود بلیت موردنظر خود را تهیه و خریداری کنند. همچنین با سرویس های مختلف گوگل نظیر گوگل مپ می توانند مسیر موردنظر خود را به راحتی و بدون جستجوی بر روی نقشه گوشی تنها با طرح سوال از بیکسبی بیابند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بیکسبی سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید

درحال‌حاضر سه فیلتر Unread ،All و Groups در دسترس قرار گرفته است که در بالای صفحه چت ظاهر می‌شوند.

به گزارش دیجیاتو، طبق پست جدیدی که واتس‌اپ در وبلاگ خود منتشر کرده، درحال‌حاضر سه فیلتر ارائه شده است که بالای صفحه چت‌ها نمایش داده می‌شوند:

All: گزینه پیش‌فرض و اصلی است که شامل تمام پیام‌ها می‌شود.

Unread: با انتخاب این گزینه، پیام‌هایی که توسط شما به‌عنوان «خوانده‌نشده» ثبت شده‌اند یا پیام‌هایی که آن‌ها را هنوز باز نکرده‌اید، نمایش داده خواهند شد.

Groups: یکی از ویژگی‌های مورد درخواست کاربران که با انتخاب آن، تمام پیام‌های مربوط به گروه‌ها نمایش داده خواهند شد. همچنین زیرگروه‌های مربوط به Communities نیز با انتخاب این گزینه نمایش داده خواهند شد.

ساماندهی سریع‌تر چت‌ها با فیلتر‌های واتس‌اپ

متا در پست خود توضیح می‌دهد که با وجود این فیلترها، کاربران قادر خواهند بود چت‌های خود را راحت‌تر ساماندهی کرده و مکالمات مهم خود را پیدا کنند. این ویژگی از امروز برای کاربران نمایش داده می‌شود و طی هفته‌های آینده در دسترس تمام افراد قرار خواهد گرفت؛ بنابراین اگر هنوز به آن‌ها دسترسی پیدا نکرده‌اید، احتمالاً باید زمان بیشتری منتظر باشید.

تلگرام به‌عنوان مهم‌ترین رقیب واتس‌اپ، نسخه دیگری از این قابلیت با نام Folders را به کاربران خود ارائه کرده است که در آن کاربران می‌توانند با ساخت پوشه‌های مختلف، چت‌های خود را براساس موضوعات دلخواه ساماندهی کنند.

متا در چند وقت گذشته مشغول توسعه قابلیت‌های متفاوتی برای سرویس پیام‌رسان خود بوده است و احتمالاً مهم‌ترین آن‌ها به اضافه‌شدن دستیار هوش مصنوعی متا مربوط می‌شود. طبق گزارشی که اوایل این هفته منتشر شده بود، ظاهراً برخی کاربران منتخب واتس‌اپ در هند به این قابلیت دسترسی پیدا کرده‌اند که با وجود آن، کاربران از طریق اپلیکیشن می‌توانند با هوش مصنوعی Meta AI تعامل داشته باشند. غول شبکه‌های اجتماعی همچنین ظاهراً قصد دارد این قابلیت را برای کاربران اینستاگرام نیز ارائه کند.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • کتری هوشمند شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد