Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@07:37:26 GMT

با سربلندي از تحريم ها عبور خواهيم کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۲۹۵۲

با سربلندي از تحريم ها عبور خواهيم کرد

خبرگزاري آريا - معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو تصريح کرد: با تجربه اي که در تحريم هاي دوره قبل داشتيم يقينا با سربلندي از تحريم هاي فعلي عبور خواهيم کرد.
به گزارش ايکوپرس، مصطفي خان کرمي در نشست با نمايندگان منتخب ايران خودرو در استان خراسان از ايجاد شرايط باثبات در توليد در آينده اي نزديک خبر داد و گفت: با رسيدن توليد به شرايط ثابت و يکنواخت، تحويل خودرو به مشتريان نيز با سرعت بالاتري انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: با افزايش توليد ميزان تاخير در تعهدات به مشتري به شدت کاهش خواهد يافت.
خان کرمي با عذرخواهي از مشتريان براي تاخير در تحويل خودروها، شرايط حاکم در اقتصاد جامعه را حساس توصيف کرد و گفت: با تدابيري که انديشيده شده ميزان تاثير تحريم را به حداقل خواهيم رساند.
وي از افزايش ظرفيت توليد محصولات هايما و اچ30کراس در آينده اي نزديک خبر داد و گفت: اين محصولات جذابيت بالايي براي مشتريان دارد و در صدد هستيم تا با افزايش ظرفيت خواست مشتريان را تامين و رضايت آنان را جلب کنيم.
معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو با بيان اين که تعهدات محصول 2008 به صورت کامل انجام خواهد شد گفت: قطعات مورد نياز براي توليد اين خودرو تامين شده و به تعداد خودروي ثبت نامي توليد انجام خواهد شد.
خان کرمي تصريح کرد: با برگشت توليد به شرايط عادي برنامه هاي فروش جديدي را براي محصولات ايران خودرو اعلام خواهيم کرد.
وي جبران توليد و تاخير در تحويل خودروهاي ثبت نامي را اولويت نخست ايران خودرو در شرايط فعلي دانست.
در ادامه نمايندگان منتخب ايران خودرو در استان خراسان به طرح ديدگاه ها و نظرات و همچنين دغدغه هاي خود در شرايط فعلي پرداختند و معاون بازاريابي و فروش نيز ضمن قدرداني از همراهي نمايندگان با ايران خودرو پاسخ هاي لازم به هر يک از نمايندگان را ارايه کرد.
در پايان نشست با اهداي لوح، از تلاش هاي نمايندگان ايران خودرو در استان خراسان تقدير شد.
گفتني است در اين نشست مدير بازاريابي و شبکه فروش ايران خودرو و مديران منطقه اي ايران خودرو در خراسان نيز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)

 

منبع: صداوسیما

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمار مرگ و میر جاده‌ای در تعطیلات عید فطر (فیلم) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم) تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در جاده کاشمر (فیلم)

دیگر خبرها

  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • دفاع متفاوت برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)