Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@04:04:18 GMT

بزرگترین آتش‌سوزی تاریخ کالیفرنیا در ۸ عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۳۰۹۷

بزرگترین آتش‌سوزی تاریخ کالیفرنیا در ۸ عکس

مجموعه آتش سوزی‌های مندوسینو که با دو زبانه مهیب در شمال این ایالت جریان دارد بدون احتساب خساراتی که در روز‌های اتی برجای خواهد گذاشت از هم اکنون لقب مخرب‌ترین و بزرگترین آتش سوزی کالیفرنیا در یک قرن گذشته را به خود اختصاص داده است.  

در منطقه ۱۰۰ کیلومتری شمال‌شرق این ایالت در حوالی شهر ردینگ، آتش‌نشان‌ها در پی مهار آتش سوزی هستند که "کار" نام گرفته و تاکنون بیش از ۱۰۰ خانه و بنا را به خاکستری تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این تصاویر را که پهپاد‌ها تهیه کرده‌اند شهرداری ردینگ در اختیار رسانه‌ها قرار داده تا بخشی از وسعت و میزان تخریب آتش سوزی کار را به تصویر بکشد.


آتش‌سوزی کار بسیاری از محله‌های حاشیه شهر کسویک و شاستا را سوزانده و خانه‌های بسیاری در حومه شهر ردینگ را هم تخریب کرده است.   در جریان این آتش سوزی دست کم هفت نفر کشته و بیش از ۱۰۷۷ خانه سوختند. این آتش سوزی منطقه‌ای به وسعت ۱۷۷ هزار جریب را در بر گرفته و تا عصر امروز (پنجشنبه نهم اوت) تنها حدود ۴۸ درصد آن توسط آتش‌نشان‌ها مهار شده است.


در این عکس که از محله دریاچه کسویک گرفته شده خانه‌های مسکونی دیده می‌شوند که به تلی از خاکستر تبدیل شده‌اند.


هزاران آتش‌نشان به همراه سربازان ارتش آمریکا و ۱۰۰۰ زندانی دارای جرایم سبک که داوطلب کمک شده‌اند، تلاش دارند این آتش را مهار و دامنه فعالیتش را محدود کنند.


اگرچه آتش‌سوزی در فصول خشک و کم بارندگی کالیفرنیا یک پدیده طبیعی است، اما کارشناسان می‌گویند کثرت و وسعت آتش‌سوزی‌های امسال در این ایالت، طی ۱۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.  

سازمان جنگل و مراتع کالیفرنیا می‌گوید وزش باد‌های شدید، رطوبت پایین هوا و داغی دما می‌تواند از عللی تلقی شود که به آتش سوزی‌های امسال دامن زده.


بیش از ۲۳ هزار نفر تاکنون ناچار به ترک محل سکونت خود شده اند و بسیاری از آن‌ها نمی‌دانند که وقتی به کاشانه خود باز می‌گردند با چه منظره‌ای روبرو خواهند شد.  


منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش سوزی کالیفرنیا آتش نشان آتش سوزی کالیفرنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرمانده انگلیسی در پاسخ پهپادی ایران به اسرائیل: بزرگترین حمله پهپادی تاریخ بود (فیلم)



منبع:هم میهن

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه شلیک موشک‌های ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی (فیلم) لحظه رویارویی گنبد آهنین اسرائیل با موشک های ایران: نتیجه را ببینید خوشحالی فلسطینی‌های ساکن تورنتوی کانادا از حمله ایران به اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم)
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا + فیلم
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • ببینید | تعبیر جالب فرمانده انگلیسی از گستردگی حملات ایران؛ بزرگترین حمله پهپادی تاریخ!
  • بزرگترین دشمن ستاره کشتی در تاریخ‌سازی: زمان!
  • فیلم| بزرگترین حمله پهپادی تاریخ به اسرائیل
  • (ویدئو) بزرگترین حمله پهپادی تاریخ به اسرائیل
  • واکنش فرمانده انگلیسی در پاسخ پهپادی ایران به اسرائیل: بزرگترین حمله پهپادی تاریخ بود (فیلم)
  • صنعت ریزتراشه تایوان تنها یک روز پس از بزرگترین زلزله تاریخ خود به روال عادی برگشت
  • حملات بیشتری در راه است؟ | سی‌ان‌ان: این بزرگترین حمله پهپادی تاریخ دنیاست