Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار خوی گفت: وضعیت بد اقتصادی مردم سبب شده شهرداری‌های نیز دچار بحران کسر درآمد و محقق نشدن برنامه‌های عمرانی و خدماتی شوند. ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ استانها آذربایجان غربی نظرات

محرم اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خوی، با تشریح وضعیت درآمدی شهردای این شهر اظهار داشت: وقتی که گردش مالی اقشار مختلف مردم پایین باشد، بیشترین تأثیر مالی را روی شهرداری می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سه سال گذشته، بیشتر شهرداری‌ها موفق به محقق‌کردن بودجه خود نشدند اما باتدبیر و حمایت شهرداری و شورای شهر، کمترین مشکل را نسبت به دیگر شهرهای هم‌جوار را داشتیم.

شهردار خوی با اشاره به اقدامات شهرداری در طول یک سال گذشته تصریح کرد: افتتاح آمفی‌تئاتر روباز، پل غیرهمسطح جهاد، ساماندهی ورودی‌های شهر، ایجاد 5 کیلومتر فضای سبز و جدول‌گذاری در کمربندی شهید حجازی فر، نوسازی جداول خیابان امام خمینی شمالی و جنوبی، ساماندهی بلورهای کشاورز و شمس تبریزی کوی ولیعصر، ایجاد 1.5 هکتار فضای سبز در کوی صفا بخشی از اقدامات شهرداری خوی در طول یک سال گذشته بود.

وی بیان داشت: امسال احداث 2.7 کیلومتر کمربندی با اعتباری بالغ‌بر 100 میلیارد ریال از پل خاتون تا جاده قطور را در برنامه داریم که پروژه به میزان 450 هزار مترمربع بایدخاک‌برداری شود و حجم عظیم خاک‌برداری،  وسعت این پروژه را نشان می‌دهد.

اکبرزاده یادآور شد: پل غیرهمسطح آیت‌الله خویی بااعتباری بالغ‌بر 110 میلیارد ریال با طراحی منحصر به فرد که تداخلی در مسیر عبوری خودروها از تقاطع به وجود نمی‌آورد و نیز مسیر دوچرخه و پیاده‌روی بر روی پل در نظر گرفته شده است.

شهردار خوی با اشاره به همت استوار شهرداری برای ریشه‌کن کردن مناطق محروم و حذف سکونتگاه‌ها گفت و تصریح کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری، توجه به مناطق محروم و حذف سکونتگاه‌ها است که در این راستا، مناطق ملأ باغی، جمشیدآباد، یدی لر و تخته پل از مناطق هدف شهرداری است و سه منطقه‌ی ملأ باغی، جمشیدآباد و تخته پل ساماندهی شده و منطقه یدی لر به دلیل اجرای عملیات توسعه شبکه فاضلاب به تعویق افتاده است و همچنین برای خارج کردن کوی ولیعصر از سکونتگاه، باید خدمات شهری را به کوی ولیعصر انتقال دهیم.

وی اظهار داشت: دیوار کشی ضلع شرقی آرامگاه شمس تبریزی به‌پایان رسیده است وآزادسازی تنها پلاک باقی‌مانده از املاک مجاور آرامگاه شمس تبریزی با درایت شهرداری خوی، تأمین اعتبارشده و مراحل آزادسازی را طی می‌کند.

شهردار خوی با گرامیداشت روز خبرنگار افزود: دو قشر خبرنگار و هنرمند به جایگاه اصلی خود نسبت به‌زحمت‌هایی که متحمل می‌شوند، نرسیده‌اند و همیشه در مضیقه‌ی مالی هستند.

انتهای پیام/ ز

R41361/P41362/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آخوندی با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیل در 48 ساعت گذشته به راههای مناطق شهرستان زیرکوه  و بخش ماژان خوسف وارد شده|، گفت: زیرساختهای آب ، حوزه کشاورزی و عمران شهری نیز دچار آسیب شده و به تعدادی از قنوات هم خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده ها همچنان آب شستگی اطراف آن و زیر جاده ها براثر سیلاب وجود داردافزود: به مردم و رانندگان توصیه می شود در صورت عبور در جاده های این مناطق بویژه راههای سمت قاین به حاجی آباد به دلیل نشست جاده در برخی مناطق مسیر مراقب باشند و از تردد در حاشیه جاده ها خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه طبق برآوردهای اولیه حدود 300 دام هم دراین مدت تلف شده اند ، افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز تا فردا هم به دلیل اشباع خاک و عدم نفوذ در آن ، احتمال وقوع رواناب و سیلاب در برخی مناطق استان وجود دارد .

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در این مدت گزارش نشده ، گفت: با توجه به اطلاع رسانی به موقع و همکاری و همراهی مردم ، عشایر و روستائیان از حجم خسارتها تا حدودی کاسته شده اما ضروری است همچنان مردم به هشدارها توجه کافی داشته باشند و از تردد غیر ضرور خودداری کنند تا دچار آسیب نشوند.

آخوندی همچنین از شرایط نسبتا آرام پس از سیلاب در منطقه خبرداد و افزود: ایجاد ایمنی نسبی و ارزیابی خسارت در دستور کار دستگاهها و  ستاد مدیریت بحران استانداری قرار گرفته تا در اسرع وقت میزان خسارتهای ناشی از سیل  به بخشهای زیرساختی استان برآورد شود. 

 

دیگر خبرها

  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد