Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@02:59:07 GMT

رسمی: دنیل ارزانی به منچسترسیتی پیوست

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۳۲۶۵

رسمی: دنیل ارزانی به منچسترسیتی پیوست

دنیل ارزانی، ستاره ایرانی تبار فوتبال استرالیا، به باشگاه منچسترسیتی پیوست.

ورزش سه: این ستاره ۱۹ ساله روز گذشته به انگلیس رفت و آخرین مراحل انتقالش را به سرانجام رساند.

باشگاه منچسترسیتی در خبری که لحظاتی پیش از نهایی شدن انتقال ارزانی منتشر کرد، نوشت:" او یکی از درخشان‌ترین استعداد‌های جوانی است که در سال‌های اخیر در فوتبال استرالیا ظهور کرده و در فهرست تیم ملی استرالیا در جام جهانی هم حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او همچنین جوان‌ترین بازیکن این رقابت‌ها که در دیدار مقابل فرانسه به میدان رفت. "

ارزانی در سال ۲۰۱۶ به ملبورن سیتی پیوست و فصل گذشته نمایش‌های درخشانی در لیگ استرالیا به نمایش گذاشت. همین عملکرد خوب بود که باعث شد جایزه بازیکن جوان فصل A-league را از آن خود کند و به تیم ملی زیر ۲۳ ساله‌های استرالیا که هدایت آن را هری کیول برعهده دارد نیز دعوت شود.

برایان ماروود، مدیر بخش فوتبال گروه ورزشی سیتی، در مورد انتقال ارزانی گفت:" در مدتی کوتاه، دنیل به یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال استرالیا تبدیل شد و استعداد فوق العاده اش برای رسیدن به موفقیت در بالاترین سطح را نشان داد.

این مسیر دو سال قبل توسط آرون موی طی شد و ما خوشحال هستیم که یک ستاره دیگر از فوتبال استرالیا موفق به طی کردن آن می‌شود. "

احتمالا منچسترسیتی ارزانی را در این فصل به باشگاه دیگری قرض خواهد داد تا با کسب تجربه، بتواند در فصول آینده، در تیم اول این باشگاه بازی کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ارزانی منچستر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان رئال مادرید بود اما با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا همه چیز به بازی برگشت موکول شود.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و مهم را در این دیدار به دست بیاورند اما خطایی که کیم مین جائه روی بازیکن حریف در محوطه جریمه انجام داد باعث شد که وینیسیوس جونیور بتواند در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی این دیدار را به تساوی بکشاند.

در حالی که سرمربی بایرن انتقادهای تندی را از این ستاره اهل کره جنوبی مطرح کرده بود، نویر پس از پایان این دیدار به اسپورت وان گفت:«درباره اتفاقی که افتاد در رختکن صحبت کردیم. اشتباهات رخ می‌دهند و فوتبال همین است.

چنین اتفاقی به این معنا نیست که او قرار است در دیدارهای بعدی هم بد بازی کند. او امروز هم بد نبود و در بسیاری از بخش‌های بازی خیلی خوب عمل کرد. اما در بعضی از لحظات کلیدی نتوانست تصمیم درست را بگیرد که همیشه در فوتبال رخ می‌دهد.

جو ورزشگاه خیلی خوب بود و هواداران از ما حمایت کردند. این جو ما را به یاد فینال لیگ قهرمانان 2012 برابر چلسی انداخت. از همه آنها سپاسگزاریم. البته که دوست داشتیم پیروز شویم و شایسته کسب نتیجه بودیم. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و ما منتظر بازی بعدی هستیم. خوب است که همه چیز در دست خودمان است و می‌خواهیم به فینال برسیم.»

دیگر خبرها

  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • پیش‌بینی دقیق و باورنکردنی دنیل استوریج از اتفاقات جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید + عکس
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد