Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: در بخش های مختلف ورزشی، پروژه‌های نیمه کاره بسیاری از حدود 10 ال 15 سال گذشته وجود دارد که امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم این پروژه‌های تاثیر گذار در ورزش را به بهره برداری برسانیم.

مسعود سلطانی‌فر در حاشیه افتتاح دو مجموعه ورزشی فاز دوم موج‌های آبی و خانه کاراته، با بیان اینکه پروژه فاز دوم موج‌های آبی 80 میلیارد هزینه داشته، بیان کرد: امروز در سفری که به استان خراسان رضوی و شهر مشهد داشتیم، موفق شدیم یکی از بزرگترین پروژه های تفریحی ورزشی و سرگرمی که توسط بخش خصوصی احداث شده و حدود 80 میلیارد تومان هزینه داشته افتتاح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدواریم با وجود فشار و تحریم‌های مختلف سرمایه گذاران بخش خصوصی در صحنه حاضر شده و در بخش‌های مختلف اقتصادی سرمایه گذاری کنند.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص پروژهای نیمه‌تمام ورزشی بیان کرد: با یاری خداوند امیدواریم در عرصه ورزش کشور از ظرفیت‌های بخش خصوص در پروژهای نیمه کاره ورزشی کشور برای تکمیل، سرعت بخشی و بهره برداری از این پروژه ها استفاده کنیم. از این جهت هم اکنون در بخش‌های مختلف ورزشی، پروژه‌های نیمه کاره بسیاری از حدود 10 ال 15 سال گذشته وجود دارد با این وجود با برنامه ریزی‌های دقیق انجام شده امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم این پروژه‌های تاثیر گذار در ورزش را به بهره برداری برسانیم.

سلطانی‌فر افزود: مهم‌ترین این پروژه‌ها استادیم‌های 5 الی 15 هزار نفره بوده که در نقاط مختلف کشور اجرا می‌شود، سه پیست دوچرخه سواری که در سال جاری دو تا از این پیست‌ها افتتاح خواهدشد. چندین استخر سرپوشیده، حدود 10 سالن 6 هزار نفره سرپوشیده در شهرهای مختلف کشور هم وجود دارند که امیدواریم با یاری خداوند تا پایان دولت دوازدهم این پروژه ها تکمیل شود.

وی عنوان کرد: سالن 6 هزار نفری مشهد که تکمیل آن با همراهی مدیران استان و همچنین تامین منابع این سالن به صورت مشترک تامین خواهد شد. از این جهت امیدواریم این سالن 6 هزار نفری تا پایان سال 98 به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص تیم‌های اعزامی به بازی‌های جاکارتا عنوان کرد: کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا، بزرگترین کاروان اعزامی ورزش ایران بعد از انقلاب اسلامی است. خوشبختانه حدود یک سوم از تیم اعزامی ایران را بانوان تشکیل می‌دهند که به نسبت دوره گذشته تعداد بانوان حاضر در این کاروان  2 برابر افزایش یافته است. از این جهت امیدواریم در رقابت‌های ورزشی پیش‌رو شاهد درخشش جوانان باشیم.

سلطانی با بیان اینکه که عزم و اراده دولت بر این بوده که امکانات بیشتر و گسترده‌ای برای بانوان ایجاد کند، عنوان کرد: هر روزه در نقاط مختلف کشور شاهد افتتاح پروژه‌های ورزشی، تفریحی و گردشگری مختص بانوان هستیم.

وی افزود: دربازی های آسیایی، بعد پیروزی انقلاب اسلامی حدود 40 مدال توسط بانوان کسب شده‌است. از این تعداد، 30 مدال از سال 2012 تاکنون بوده توسط بانوان کشور بدست آمده، از این جهت می‌توان گفت دهه اخیر عصرطلایی خیزش ورزش بانوان است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: خوشبختانه در سه ماه گذشته علاوه بر نتایج تاریخی و درخشان تیم ملی داشت و همچنین در رشته‌های ورزشی دیگر جوانان ما چه دختران و پسران توانستند به خوبی بدرخشند از این جهت امروز همه برای رشد و توسعه کشور به صحنه آمده‌اند لذا زمانی رشد و توسعه خواهیم‌داشت که جوانانی با چشم و روح سالم داشته باشیم. جسم و روح سالم شکل نمی‌گیرد مگر با ورزش و تلاش بیشتر.

سلطانی‌فر با بیان اینکه اقتصاد کشور توسط بیگانگان تهدید و تحریم می‌شود، عنوان کرد: از این جهت بسیاری از افراد گمان بر این داشته که فضای سرمایه گذاری در کشور از بین رفته، لذا به بهره برداری رسیدن اینگونه پروژه‌ها که امروز شاهد افتتاح آن بوده‌ایم در حقیقت یک خط بطلانی بر اینگونه تهدیدات است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی اقتصاد و تحریم‌های ایجاد شده، عنوان کرد: استان خراسان رضوی در طول چندماهه اخیر با همه فشارها با حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاری‌های مختلف تواسته 20 هزار اشتغال جدید در عرصه‌های مختلف ایجاد کند. همچنین صادرات غیر حدود 18 درصد رشد داشته‌است.

سلطانی‌فر ادامه داد: اینگونه مسائل نشان دهنده این است که بخش خصوصی ما در همه عرصه‌ها آماده این بوده که برای رشد و توسعه کشور سرمایه‌های خود را به کار گیرد و همچنین اشتغال ایجاد کند. ما در قانون بودجه 1397 بخش های خوبی را برای حضور و مشارکت بخش خصوصی داریم که شرایطی را فراهم کرده که بتواند پروژه‌های ورزشی را با استفاده از سرمایه خود بهره‌برداری و درمدت بهره‌برداری بتواند از سود حاصل استفاده کنند. از این جهت دولت مصمم بوده شرایطی مناسب را برای حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی را فراهم کند از این جهت در عرصه ورزش ما با اشتیاق از سوی بخش خصوصی مواجه هستیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر ورزش وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند

مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران با حضور پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌های ورزشی، قهرمانان و افتخارآفرینان کشور و جامعه ورزش در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

 در این مراسم، بهترین‌های سال گذشته ورزش ایران در بخش‌های مختلف، انتخاب و معرفی شدند.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم تقدیر از قهرمان ایران اظهار کرد: برگزاری این نشست خوب هم گام مثبت دیگری بود که با یک کار مشترک میسر شد. این جشنواره‌ها باعث می‌شود از ظرفیت‌های ورزش قهرمانی به خوبی استفاده شود. در سال ۱۴۰۲ در ورزش قهرمانی در ۷۰ رشته بیش از ۹۰۰ مدال کسب کردیم که سرود ملی ایران را طنین‌انداز کرد.

وی افزود: مجموعه ورزش در کل کشور در حرکتی هماهنگ این افتخارات را کسب کرد و اقدامات تحولی را در دستور کار داشت. تلاش ما این است که تا پایان دولت مسائل را بررسی و مشکلات را برطرف کنیم. در تحول زیرساخت‌های ورزشی موفق شدیم جلسه شورای عالی ورزش را با حضور رییس جمهوری برگزار کنیم که سال‌ها برگزار نشده بود. پروژه‌های بسیاری شناسایی شد و قرار بر این بود هیچ پروژه جدیدی آغاز نشود. بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان بودجه برای این کار در سال جاری پیش‌بینی شده است و با قدرت کار را ادامه خواهیم داد.

هاشمی افزود: بحث بازسازی مجموعه ورزشی آزادی و سالن‌های تحت پوشش هم مطرح بود و موفق شدیم برای آن تامین منابع بکنیم. احداث مجموعه بزرگ در پایتخت که قول رییس جمهوری بود در دستور کار است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود مجموعه‌ای در خور نام ایران احداث خواهیم کرد. طرح آمایش سرزمینی هم در دستور کار بود تا عدالت ورزشی حاکم شود.

وی گفت: تمام مطالبات قبلی را پرداخت کردیم و سال ۱۴۰۳ و در دو هفته آینده با حضور رییس جمهوری پاداش‌های جدید هم اهدا خواهد شد. موضوع سرباز قهرمان هم مورد تاکید است. مجلس تمام مراحل را طی کرده و به زودی تصویب و گلایه قهرمانان برطرف خواهد شد.

وزیر ورزش ادامه داد: اصلاح ساختار اساسنامه صندوق قهرمانان هم کار خوبی بود که انجام شد. بحث اصلاح اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی بود که به صورت تخصصی مورد استفاده قرار گیرد. حق پخش تلویزیونی هم با همکاری صدا و سیما در دستور کار است. انصاف مالی در رشته‌های حرفه‌ای نیز مورد تاکید ما بوده که در حال انجام است. واگذاری دو باشگاه بزرگ تهران هم کمک می‌کند تا از روزمرگی خارج شویم. علاوه بر این، کمک به تجهیزات ورزشی فدراسیون‌های ورزشی در دستور کار است که بعد از ۲۰ سال شاهد آن خواهیم بود.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است