Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : فعالیت کاروان سلامت در سایر مناطق کشور به ویژه در مناطق محروم و روستاهایی که فاقد خانه بهداشت هستند استمرار دارد و بر اساس گستردگی هر استان و نقاط محروم آن ، این کاروان خدمات پزشکی و درمانی را به ساکنان ارائه می دهند.

دکتر محسن حرازی زاده افزود : از حداکثر توان و ظرفیت داوطلبان و خیران جمعیت هلال احمر استان برای خدمت رسانی به مردم شهرستان دلگان استفاده می کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : در همین راستا تیم کاروان سلامت از استان یزد متشکل از متخصصان اطفال، عفونی، اورولوژی، زنان و زایمان،دندانپزشک، داخلی و پزشک عمومی ،کارشناس تغذیه، روانشناس، کارشناس بهداشت محیط، ماما، رادیولوژی، طب سنتی و جراح و تیم بهداشت و درمان اضطراری (bhcu )به منظور ارائه خدمات بشردوستانه بصورت کاملا داوطلبانه در شهرستان دلگان حضور دارند.

حرازی زاده ضمن تقدیر از همت والا و حضور پرشور پرسنل،داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر استان در کاروان سلامت اظهار امیدواری کرد این گونه برنامه ها و اقدامات بتواند در کاهش آلام مردم منطقه موثر باشد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد جمعیت هلال احمر دلگان محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در بارندگی اخیر طی ۹۰ مورد عملیات امداد و نجات به ۲۱۵۲ نفر متاثر از سیلاب و آبگرفتگی امدادرسانی کردند.⁣

وحید شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: از سیزدهم اردیبهشت تا پانزدهم اردیبهشت در مجموع ۱۶ شهرستان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفته است و در مناطقی از آن‌ها شاهد وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی بودیم.⁣

وی افزود: در این بین نیروهای عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان ۹۰ مورد عملیات امداد و نجات را اجرا و در جریان آن به ۲۱۵۲ نفر متأثر از سیلاب و آب‌گرفتگی امدادرسانی کردند.⁣

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به اینکه این عملیات که با به‌کارگیری ۵۷ دستگاه خودروی امدادی انجام شد، خاطرنشان کرد: در این مدت تیم‌های تخصصی سیلاب موفق به تخلیه گل و لای و آب ۳۵ منزل مسکونی شدند.⁣

کد خبر 750767

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر