Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال الاهلی قطر اعلام کرد که مدافع ایرانی خود به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود.

طرفداری- محمدرضا خانزاده، مدافع ملی پوش کشورمان که در بازی هفته اول لیگ ستارگان مصدوم شده بود و بنا به گزارش رسانه های قطر تنها یک هفته از میادین دور خواهد ماند اما با اعلام ماچالا، سرمربی الاهلی او یک ماه خانه نشین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، ماچالا پیش از دیدار با قطر در هفته دوم لیگ ستارگان عنوان کرد:

مصدومیت خانزاده به ضرر ما شد اما ما تلاش کردیم تا بازیکن جایگزینی را برای مدت یک ماهه دوری او از میادین پیدا کنیم.

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانفوتبال ملیاخبار لژیونرهابرچسب‌ها: میلان ماچالاالاهلی قطرلیگ ستارگان قطر برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر رئیس باشگاه ترابزون اسپور: پورعلی گنجی از ما زمان بیشتری خواست؛ منتظر جواب نهایی او هستیمبازگشت آرون رمزی به تمرینات آرسنال؛ هافبک ولزی به دیدار مقابل منچسترسیتی خواهد رسید؟هارت: انجام اولین بازی برای برنلی لذت‌بخش بودکیوان بابادی، مدیرعامل نفت مسجد سلیمان: درآمد حاصل از تبلیغات محیطی نباید برای چند باشگاه خاص باشدسعید عزت اللهی در تمرینات روستوف حضور یافتبازگشت سردار آزمون به تمرینات روبین کازانرضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران: بعید می دانم نفت تهران در لیگ دسته اول شرکت کندورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 9 آگوست 2018دانلود؛ فان- مورینیو و عدم علاقه به استعداد های جوان (انیمیشن)دانلود؛ 1 روز تا شروع لیگ برتر انگلیسورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی؛ 18 مرداد 1397مورینیو: وقتی می‌گویید رابطه‌ام با بازیکنان خوب نیست، یک دروغ را هزار بار تکرار کرده‌اید؛ فوتبال واقعی مثل بازی‌های کامپیوتری نیستآندره سیلوا خواستار پیوستن به سویا؛ علاقه رم برای جذب سوسو بیشتر شده استگزارش تصویری؛ نساجی مازندران 1 - 1 پارس جنوبی جمگزارش تصویری؛ استقلال خوزستان 0 - 0 پرسپولیسادعای آ اس: آندره سیلوا در آستانه انتقال قرضی به سویا قرار داردواکنش سیامک نعمتی به حواشی بازی استقلال خوزستان-پرسپولیس: خدا را شکر که سالم هستیم!سید جلال حسینی: بارها گفته بودم می‌خواهند به تیم ما ضربه بزنند؛ متاسفانه هواداران ما فریب خوردندماهینی: رئیس بی‌عرضه کانون هواداران پرسپولیس 2 امتیاز از ما گرفتشجاع خلیل زاده: هیچ درگیری با فتاحی نداشتم؛ حمدی نژاد در حدی نیست که پاسخش را بدهم بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه یوفا اسامی نامزدهای بهترین بازیکن فصل 2017/18 لیگ قهرمانان اروپا در هر پست را اعلام کرداستقلال خوزستان 0 - 0 پرسپولیس؛ بازی سرد، سکوهای پرهیاهوتصور مسی از پیوستن کورتوا به رئال مادرید (کاریکاتور)رسمی؛ دنیل ارزانی به منچسترسیتی پیوستفلورنتینو پرز خطاب به کورتوا: به باشگاهی که در آن غیرممکن معنا ندارد، خوش آمدیفوری؛ پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر انگلستان بسته شدرسمی؛ آندره گومز به اورتون پیوستتلاش های رونالدو برای انتقال مارسلو به یوونتوس ادامه داردغیررسمی؛ یری مینا و آندره گومز از بارسلونا به اورتون پیوستنددیگو گودین ضمن جواب منفی به پیشنهاد منچستریونایتد، قصد تمدید قراردادش با اتلتیکو مادرید را داردپاری سن ژرمن در رویای جذب عثمان دمبلهرسمی؛ نیکولا کالینیچ به اتلتیکو مادرید پیوستفوری؛ مورینیو: مطمئن نیستم که خرید دیگری داشته باشیم؛ به بازار فکر نمی کنمکورتوا: رئال مادرید بهترین باشگاه دنیا و حضور در آن مایه افتخار و مسئولیت استکورتوا: رئال مادرید بهترین باشگاه دنیا و حضور در آن مایه افتخار و مسئولیت است 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریگفتگویی صمیمانه با اشکان دهقانی، قهرمان لیگ فانتزی طرفداری در فصل 18-2017آلگری: به اینکه رئال مادرید من را می‌ خواست افتخار می‌ کنمبگیرین ساویچو دیگه غیبت معنادار مودریچ در فیس بوک رئال مادرید عزیزانی که دیسک کمر و کمردرد دارنامشب دوباره بریم رو کار؟ورزشگاه آرادی همین الان یهویی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن و رئال سه شنبه شب در آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی رفت دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است و رئال هفته بعد میزبان بایرن در بازی برگشت خواهد بود.

دو تیم بارها و بارها در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته اند و در سال های اخیر همواره رئال بوده که توانسته باشگاه مونیخی را حذف کند اما رئالی ها یک خاطره بسیار تلخ هم از بایرن دارند.

هرچند رئال در سال های 2014، 2017 و 2018 توانسته بایرن را از رسیدن به مراحل بالای لیگ قهرمانان محروم کند و در دو مورد اجازه نداد فینالیست شود، اما بایرن در صفحات اجتماعی خود با انتشار تصاویر و ویدیوی بازی سال 2012 دو تیم، داغ رئالی ها را تازه کرد.

بایرن بازی رفت نیمه نهایی را در مونیخ 2-1 برده بود ولی در بازی برگشت رئال 2-1 پیروز شد تا بازی به پنالتی ها برود. در نهایت بایرن بود که توانست رئال را شکست دهد و به فینال برود. ژوزه مورینیو اخیرا در یک مصاحبه گفت که آن شب برای اولین و آخرین بار از غم یک شکست گریه کرد. 

امسال نیز شرایط مشابه است و بایرن در بازی رفت میزبان است. اتفاق 12 سال پیش تکرار خواهد شد؟

دیگر خبرها

  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین