Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:محمد هاشمی رفسنجانی، عضو سابق حزب کارگزاران سازندگی با توجه به رای آوردن استیضاح ربیعی در مجلس گفت: پیام استیضاح ربیعی این بود که اگر رئیس‌جمهور برخی وزرا را برکنار نکند، مجلس استیضاح‌ها را ادامه خواهد داد.
به گزارش خرداد به نقل از مهر ،محمد هاشمی رفسنجانی  با اشاره به برخی حواشی استیضاح وزیر کار، بیان کرد: استیضاح حق مجلس است اما توهین به یک وزیر، حق هیچ کسی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو سابق حزب کارگزاران سازندگی افزود: در نظام جمهوری اسلامی، کرامت انسانی باید در هر شرایطی حفظ شود. اگر برای رسیدن به هدفی، این اصل اخلاقی زیر پا گذاشته شود، دیگر نمی‌توانیم ادعا کنیم در مسیر اخلاق اسلامی قرار داریم.
هاشمی رفسنجانی با اشاره به چرایی استیضاح ربیعی، گفت: با توجه به روشی که این مرتبه، برخی نمایندگان موافق استیضاح انجام دادند، استیضاح رای آورد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیام استیضاح وزیر کار برای رئیس‌جمهور و دولت چیست، تصریح کرد: پیام استیضاح شاید این باشد که اگر رئیس‌جمهور نتواند نظر نمایندگان را درباره برخی وزرا تامین کند و در عین حال همان وزیر استعفا ندهد و یا اینکه برکنار نشود، مجلس وارد مساله خواهد شد.
هاشمی افزود: به نظر می‌رسد اگر برداشت مجلس این باشد که استیضاح یک وزیر رای خواهد آورد، به استیضاح دیگر وزرا نیز ادامه خواهد داد اما اگر متوجه شود این روش، تاثیری ندارد و وزیر به جای خود باقی خواهد ماند و بحث‌هایی که مطرح می‌شود، بیشتر باعث اختلاف میان دولت و آن وزارتخانه و مجلس خواهد شد، شاید دیگر اقدامی در زمینه استیضاح انجام ندهد. برچسب ها: محمد هاشمی رفسنجانی ، استیضاح ، مجلس

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمد هاشمی رفسنجانی استیضاح مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: امیدواریم در بازی‌های المپیک پاریس، بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در نشست خبری صبح امروز، سه‌شنبه خود اظهار داشت: اولین جلسه هیئت اجرایی در سال جدید برگزار شد. دلیل تأخیر این بود که بودجه کمیته ملی المپیک  ابلاغ نشده بود. ما امسال سه رویداد داریم و منتظر بودم که عدد و رقم مشخص شود و برنامه‌ریزی کنیم و منابع را تخصیص بدهیم و نحوه پاداش‌ها مشخص کنیم. این دلیل تاخیر یکی از جلسات بود که به امروز موکول شد. امروز گزارش مفصلی از ثبت‌نام‌ها و کسب سهمیه‌ها و بازدیدها از دهکده پاریس و جلسه آنلاین با کمیته برگزاری ارائه شد.

وی تاکید کرد: قرار شد حمایت‌ها ادامه داشته باشد و تلاش کنیم رشته‌هایی مثل دوومیدانی و صخره نوردی و تنیس روی میز را بیشتر حمایت کنیم تا سهمیه‌ها که 31+1 سهمیه است، افزایش پیدا کند. حتی رشته‌های والیبال ساحلی و والیبال هم تلاش می‌کنند و حتی از طریق وایلد کارت سهمیه بگیریم. امیدواریم بیش از 35 سهمیه بگیریم.

مناف هاشمی تصریح کرد: گزارش دوم درخصوص بازی‌های داخل سال آسیا بود که 38 رشته حضور دارد و ما 32 رشته را مد نظر داریم که به کمیته برگزاری مسابقات اعلام کردیم. ملاک اصلی اعزام رشته‌هایی است که طلا بگیرند و این اولویت هیئت اجرایی است تا جایگاه سوم دوره قبل را حفظ و ارتقا بدهیم. تا تعیین قطعی بودجه به فدراسیون ها گفتیم که بخشی از منابع را خودشان باید تأمین کنند.

وی افزوود: درخصوص بودجه هم کمیته المپیک رایزنی‌های خوبی داشت، اما آنچه به لایحه به مجلس رفت، یک بخشی از لایحه حذف شده بود که البته قسمتی از آن برگشت. شاید خیلی رشد در سال المپیک نداشته باشیم. البته همچنان منتظر هستیم تا در نهایت در امسال مشکلی نداشته باشیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد