Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظرسنجی مرکز "پنل پولتیک" از افکار عمومی صهیونیست‌ها نشان می دهد که ۶۴ درصد آنها از عملکرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ناراضی هستند. ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌در این نظرسنجی که برای روزنامه صهیونیستی معاریو انجام و امروز جمعه منتشر شد، آمده است: فقط 29 درصد از عملکرد ننتانیاهو در مدیریت درگیری با حماس و برخورد با رویدادهای غزه راضی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 درصد هم گفتند که نظری در این باره ندارند.

عمیت سیگال از خبرنگاران سابق شبکه دوم رژیم صهیونیستی تنش نظامی اخیر نوار غزه و نوع مدیریت نتانیاهو و آویگدور لیبرمن وزیر جنگ این رژیم را ضربه ای سخت به اعتبار آنها در بین صهیونیست ها و افکار عمومی در فلسطین اشغالی توصیف کرد.

وی افزود: بزرگترین شکست خورده دور جدید درگیری در نوار غزه ، لیبرمن بود.

انتقال نتانیاهو به بیمارستان

رسانه های رژیم صهیونیستی گفتند که نخست وزیر رژیم چهارشنبه شب به علت درد به بیمارستان منتقل شد.

به نوشته این رسانه ها، نتانیاهو به علت درد شدید در ناحیه سینه درجریان جلسه کابینه امنیتی برای بحث درباره وضعیت غزه به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

R7969/P36355/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش یدیعوت آحارونوت درباره بن‌بست نظامی صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز یکشنبه در گزارشی نوشت که مقامات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده اند که در غزه از لحاظ نظامی به بن بست رسیده اند.

بنابراین گزارش، در شرایط کنونی کابینه نتانیاهو و سران ارتش رژیم صهیونیستی هیچ راهبرد مشخصی در جنگ غزه ندارند و با وجود گذشت ۲۱۲ روز از این جنگ هیچ دستاورد مشخصی در اهداف اعلامی خود به ویژه از بین بردن حماس و آزادی اسرای صهیونیست نداشته اند.

این در حالی است که در روزهای اخیر جنبش حماس و میانجی‌گران مصری و قطری نیز بر این نکته تاکید کرده اند که توافق آتش بس و تبادل اسرا در غزه در دسترس است اما کابینه رژیم صهیونیستی در این زمینه کارشکنی می کند و به دلایلی خواستار عملی شدن این توافق نیست.

ناظران منطقه ای معتقدند نتانیاهو ادامه جنگ علیه غزه را تنها گزینه برای بقای خود در عرصه سیاسی می داند و معتقد است در صورت پایان جنگ برکناری و حتی محاکمه وی به دلیل ناکامی های متعدد در جنگ غزه و دیگر پرونده ها، کلید خواهد خورد.

کد خبر 6097095 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ورود اشغالگران صهیونیست به گذرگاه رفح
  • واکنش دولت غزه به حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • بمباران شدید هوایی شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • گیر کردن نتانیاهو در میان آرواره‌ها
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • گزارش یدیعوت آحارونوت درباره بن‌بست نظامی صهیونیست‌ها در غزه
  • تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو تهدید شد