Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - وزیر ورزش و جوانان گفت: در بخش های مختلف ورزشی، پروژه‌های نیمه کاره بسیاری از حدود ۱۰ ال ۱۵ سال گذشته وجود دارد که امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم این پروژه‌های تاثیر گذار در ورزش را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش وبسایت نود، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه افتتاح دو مجموعه ورزشی فاز دوم موج‌های آبی و خانه کاراته، با بیان اینکه پروژه فاز دوم موج‌های آبی ۸۰ میلیارد هزینه داشته، بیان کرد: امروز در سفری که به استان خراسان رضوی و شهر مشهد داشتیم، موفق شدیم یکی از بزرگترین پروژه های تفریحی ورزشی و سرگرمی که توسط بخش خصوصی احداث شده و حدود ۸۰ میلیارد تومان هزینه داشته را افتتاح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدواریم با وجود فشار و تحریم‌های مختلف سرمایه گذاران بخش خصوصی در صحنه حاضر شده و در بخش‌های مختلف اقتصادی سرمایه گذاری کنند.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص پروژهای نیمه‌تمام ورزشی بیان کرد: با یاری خداوند امیدواریم در عرصه ورزش کشور از ظرفیت‌های بخش خصوص در پروژهای نیمه کاره ورزشی کشور برای تکمیل، سرعت بخشی و بهره برداری از این پروژه ها استفاده کنیم. از این جهت هم اکنون در بخش‌های مختلف ورزشی، پروژه‌های نیمه کاره بسیاری از حدود ۱۰ - ۱۵ سال گذشته وجود دارد با این وجود با برنامه ریزی‌های دقیق انجام شده امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم این پروژه‌های تاثیر گذار در ورزش را به بهره برداری برسانیم.

سلطانی‌فر افزود: مهم‌ترین این پروژه‌ها استادیوم‌های ۵ تا ۱۵ هزار نفره بوده که در نقاط مختلف کشور اجرا می‌شود و همچنین سه پیست دوچرخه سواری که در سال جاری دو تا از این پیست‌ها افتتاح خواهد شد. چندین استخر سرپوشیده، حدود ۱۰ سالن ۶ هزار نفره سرپوشیده در شهرهای مختلف کشور هم وجود دارند که امیدواریم با یاری خداوند تا پایان دولت دوازدهم این پروژه ها تکمیل شود.

وی عنوان کرد: سالن ۶ هزار نفری مشهد که تکمیل آن با همراهی مدیران استان و همچنین تامین منابع این سالن به صورت مشترک تامین خواهد شد. از این جهت امیدواریم این سالن ۶ هزار نفری تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص تیم‌های اعزامی به بازی‌های جاکارتا عنوان کرد: کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا، بزرگترین کاروان اعزامی ورزش ایران بعد از انقلاب اسلامی است. خوشبختانه حدود یک سوم از تیم اعزامی ایران را بانوان تشکیل می‌دهند که به نسبت دوره گذشته تعداد بانوان حاضر در این کاروان ۲ برابر افزایش یافته است. از این جهت امیدواریم در رقابت‌های ورزشی پیش‌رو شاهد درخشش جوانان باشیم.

سلطانی با بیان اینکه که عزم و اراده دولت بر این بوده که امکانات بیشتر و گسترده‌ای برای بانوان ایجاد کند، عنوان کرد: هر روزه در نقاط مختلف کشور شاهد افتتاح پروژه‌های ورزشی، تفریحی و گردشگری مختص بانوان هستیم.

وی افزود: دربازی های آسیایی، بعد پیروزی انقلاب اسلامی حدود ۴۰ مدال توسط بانوان کسب شده‌ است. از این تعداد، ۳۰ مدال از سال ۲۰۱۲ تاکنون بوده توسط بانوان کشور بدست آمده، از این جهت می‌توان گفت دهه اخیر عصرطلایی و خیزش ورزش بانوان است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: خوشبختانه در سه ماه گذشته علاوه بر نتایج تاریخی و درخشان تیم ملی داشت و همچنین در رشته‌های ورزشی دیگر جوانان ما چه دختران و پسران توانستند به خوبی بدرخشند از این جهت امروز همه برای رشد و توسعه کشور به صحنه آمده‌اند لذا زمانی رشد و توسعه خواهیم‌داشت که جوانانی با جسم و روح سالم داشته باشیم. جسم و روح سالم شکل نمی‌گیرد مگر با ورزش و تلاش بیشتر.

 

1004

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی مسعود سلطانی فر جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به رییس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب‌شناسی از رخداد‌های اخیر را ارائه کند.

در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: همانطور که مطلعید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنما‌ها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم نموده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بار‌ها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمامتر پیگیری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • تکمیل ‌‌هوشمندسازی پلاک‌های پستی تا پایان سال ۱۴۰۴