Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان بوشهر هدف از برگزاری این طرح ها را شناسایی استعدادهای برتر برای حضور در رقابتهای کشوری در بین ورزشکاران معلول و جانباز در سطح استان عنوان کرد.
اردشیر ماهینی در گفت وگو با ایرنا افزود: در این جشنواره 40 نفر از ورزشکاران معلول از شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در رشته های دو و میدانی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: اجرای طرح استعدادیابی تضمین کننده آینده ورزش جانبازان و معلولان است.
دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان بوشهر افزود: استعدادهای نهفته ای در بین جوانان ورزشکار معلول استان وجود دارد که توجه مسئولان برای به نمایش گذاشتن آن قابلیتها را می طلبد.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان شهرستان کنگان گفت: در زمان حاضر 25 ورزشکار معلول کلاس بندی شده در این شهرستان فعالیت می کنند.
مسلم رضایی افزود: همچنین 15 ورزشکار معلول و جانباز کلاس بندی نشده نیز در شهرستان کنگان به صورت غیر رسمی فعالیت دارند که در حال سامان دادن آنها هستیم.
وی با اشاره به موفقیت های ورزشکاران جانباز و معلول شهرستان کنگان در رقابتهای استانی و کشوری گفت: انتظار می رود با حمایت مسئولان ورزشکاران مستعد این منطقه بتوانند در جشنواره های ملی حائز مقام شوند.
7208/6047
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان بوشهر جانبازان معلولان معلول کنگان رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است

آروین نجفی بازیکن تیم ملی اسکیت درباره وضعیتش اظهار کرد: امسال ۲ دوره مسابقات انتخابی داشتیم که مرحله اولش در اراک برگزار شد و من توانستم مقام اول اسکیت  ماده ۲۰۰ متر جوانان را کسب کنم و دور دوم در ۲۰ اردیبهشت ماه در مجموعه آزادی برگزار خواهد شد که امیدوارم مقام خوبی را کسب کنم.

او افزود: متاسفانه یکی از مشکلات ما این است که به دلیل استاندارد نبودن پیست‌ها در هر دوره از مسابقات مجبوریم که از چرخ نو استفاده کنیم و با توجه به اینکه هزینه چرخ نو برای ورزشکاران بالاست و تقبل این هزینه‌ها واقعا سخت شده است. همچنین شرایط خوابگاه و غذا در اردو‌های تیم ملی  سطح بسیار پایینی دارد. علاوه بر این، لغو مسابقات هم هزینه‌هایی برای ورزشکاران دارد و امیدوارم  مسئولان بتوانند این مسائل و مشکلات را حل کنند تا بتوانیم در کنار هم به پیشرفت اسکیت کمک کنیم و شادی را رقم بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • آوای آرامبخش باران در شهرستان کنگان پیچید + فیلم
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر