Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیر کل ساخت و توسعه شبکه راه‌های منطقه شمال غرب کشور از افتتاح جاده میانه - میاندوآب تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: برای افتتاح ۱۰ کیلومتر باقیمانده از این جاده ۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

به گزارش تین‌نیوز، محمدصادق وجدی‌نیا در جلسه بررسی آخرین وضعیت این جاده در چاراویماق افزود: برای بازگشایی این مسیر ۱۰ کیلومتری حدود ۲۰ دهنه آبروی کوچک و حدود ۲۰ میلیون متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی باید انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تکمیل این جاده اهالی بیش از ۱۰۰ روستای اطراف این محور در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار چاراویماق نیز در این جلسه خواستار تسریع در اتمام این طرح شد و گفت: این طرح که قرار است تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد با توجه به محدودیت های اجرایی و کار در زمین های سنگی و همچنین کمبود منابع مالی با کندی پیش می رود.

صابر تقویمی افزود: توسعه شهرستان چاراویماق به نوعی در ارتباط با این جاده و بهره برداری از آن است از این رو باید تمامی دستگاه برای اتمام این طرح تلاش کنند.

فرماندار چاراویماق همچنین خواستار اولویت بخشیدن به بازگشایی کامل این مسیر درسال جاری شد و افزود: اگر امسال مسیر این جاده به صورت کامل بازگشایی شود مشکل تردد بسیاری از روستاهایی که در مسیر این جاده قرار دارند حل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، اجرای این طرح ۱۸۶ کیلومتری از ۲۵ سال پیش آغاز شده است و ۵۰ کیلومتر از طول جاده در حوزه شهرستان چاراویماق واقع شده است.

شهرستان چاراویماق یکی از شهرستان های الگوی اقتصاد مقاومتی، دارای ۲ بخش به نام‌ های مرکزی (شامل دهستان‌ های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب ‌غربی، ورقه و قوری‌ چای شرقی) و شادیان (شامل دهستان‌ های چاراویماق شرقی و چاراویماق جنوب‌ شرقی)، یک نقطه شهری به نام قره ‌آغاج و ۲۴۸ آبادی است.

این شهرستان با ۳۱ هزار نفر‌ جمعیت در ۱۵۰کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: چاراویماق میانه میاندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار