Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش درباره اردوی دانش‌آموزان یک مدرسه فوتبال در گرجستان و فوت دو نوجوان توضیحاتی داد. ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، 32 بازیکن مدرسه فوتبال آرمان کویر در قالب 2 گروه 20 و 12 نفری همراه توری گردشگری و به بهانه برگزاری اردو راهی گرجستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این اردو 2 نوجوان یزدی به‌نام‌های «محمدحسین ورمزیار» و «امیر محمد کاربخش» غرق شدند که موضوع در حال بررسی است.

هم‌اکنون در ارتباط با این پرونده دو فرد در ایران و یک نفر در گرجستان بازداشت شده‌اند اما سوال پیش آمده برای افکار عمومی این است، این دو نوجوان که در برخی اخبار از آنها به نام دانش‌آموز یاد شده با مجوز آموزش‌وپرورش به اردو رفته‌اند؟

در همین رابطه حسین بابویی مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش‌وپرورش اظهار کرد: ماجرای مرگ این دو نوجوان هیچ ارتباطی به آموزش و پرورش ندارد چرا که مدرسه فوتبال آنها وابسته به این وزارتخانه نبود.

وی افزود: حتی محل تمرین این دانش‌آموزان مشخص نیست و آنها در هیچ یک از سالن‌های آموزش و پرورش تمرین نکرده و مربی آنها از مربیان آموزش و پرورش نیست.

مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: سازماندهی مدارس فوتبال برعهده وزارت آموزش و پرورش نیست و در ماجرای پیش‌آمده برای این دو دانش‌آموز، آموزش و پرورش هیچ دخالتی نداشته و هیچ مجوزی از سوی این وزارتخانه صادر نشده است.

انتهای پیام/

R1014132/P1014143/S2,22/CT1 واژه های کاربردی مرتبط معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • مقدمه زندگی در عصر جدید حضور در حوزه فناوری است