Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش خانواده‌های قدرت و ثروت در فتنه سال 88 گفت: فتنه پیش‌رو، زمینه‌سازی عده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، بیست و یکمین یادواره ۱۷ شهید روستای اروانه شهرستان سرخه و ۲ شهید گمنام، شامگاه پنجشنبه با حضور جمعی از مردم، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در گلزار شهدای این روستا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این مراسم جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا از تمام علائق خود برای بقای دین گذشتند گفت: ملت ایران بیش از سایر ملتهای مسلمان با فرهنگ ایثار و شهادت قرابت دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا اقدام مناسبی برای گرامیداشت مقام شهدای عظیم‌الشان انقلاب اسلامی است.

کریمی قدوسی با تاکید بر نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه تصریح کرد: شهدای ما بیش از آنکه منتظر برگزاری چنین جلساتی باشند منتظر اقدام ما برای شناسایی و دفع خطراتی هستند که کشور و نظام را تهدید می‌کند .

وی با یادآوری تشکیل تیپ مستقل دوازده قائم (عج) در استان سمنان گفت: این تیپ با حمایت بی‌نظیر مردم و مسئولان استان با عقبه لجستیکی بسیار قوی تشکیل شد.

نماینده مردم مشهد با اشاره به نقش تیپ قائم (عج) سمنان در دفع تجاوز منافقین در عملیات مرصاد اظهار کرد: در این عملیات، بالغ بر هزار رزمنده از استان سمنان که تجربه چندبار حضور در جبهه را داشتند برای مقابله با حمله منافقین به منطقه اعزام شدند.

کریمی قدوسی افزود: عملیات مرصاد، آخرین عملیات پدافندی دوران دفاع مقدس بود که رزمندگان مخلص استان سمنان در آن حماسه آفریدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تقدیم ۱۷ شهید از روستای اروانه در طول دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آیا انقلابی که حتی روستاییان آن نیز تا این اندازه در صحنه حضور دارند با پول سعودی‌ها و تحریم ترامپ، نابود و یا تضعیف می‌شود؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: اگر دشمن روزی بتواند فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین (ع) را از ما بگیرد آن روز انقلاب پایان خواهد یافت اما تا زمانی که ملت به امام حسین (ع) عشق می‌ورزد تضعیف یا نابودی انقلاب اسلامی محال است.

کریمی قدوسی با بیان اینکه سفره انقلاب حاصل خون شهدا و فداکاری ملت ایران است گفت: همه بدانند سفره انقلاب جمع شدنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که امروز مانند دهه ۶۰ زندگی می‌کنند قطعا در مسیر شهدا گام برمی‌دارند افزود: گروه دیگر که جاذبه‌های دنیا در چشمشان جلوه کرد و مال و جاه را با صد دلیل برای خود توجیه کردند از شهدا فاصله گرفتند و قدرت را بین خود و دوستان و نزدیکانشان تقسیم کردند و خانواده‌های قدرت و ثروت را به وجود آوردند.

نماینده مردم مشهد ادامه داد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید فقط ۵۳ خانواده قدرت و ثروت در کشور وجود داشت که اکثر آنها را وابستگان دربار، فرماندهان ارتش و سناتورها تشکیل می‌دادند که اموالشان توسط شورای انقلاب مصادره شد.

کریمی قدوسی با بیان اینکه ریشه فتنه سال ۸۸ را باید در خانواده‌های قدرت و ثروت جستجو کرد گفت:  متاسفانه این مسائل، مشارکت ۴۰ میلیونی ملت ایران در انتخابات را که می‌توانست نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی باشد به ماهها کش و قوس و درگیری در کشور تبدیل کرد.

 وی با اشاره به امکان بروز فتنه‌های جدید در کشور اظهار کرد: رییس جمهور آمریکا می‌گوید بزودی از تهران برای انجام مذاکره به ما تلفن می‌زنند که من معتقدم این یکی از فتنه‌های پیش رو خواهد بود.

نماینده مردم مشهد تصریح کرد: دشمنان بر روی طبقات فرودست و فقیر برنامه‌ریزی کرده‌اند تا از این طریق نظام را تحت فشار قرار دهند.

کریمی قدوسی با انتقاد از افرادی که می‌گویند کار انقلاب ۶ ماه دیگر تمام می‌شود گفت: عده‌ای می‌خواهند دوباره به رهبری جام زهر بدهند که البته این آرزو را به گور می‌برند.

وی اظهار کرد: متاسفانه شاهد آن هستیم که فردی مانند علی مطهری که نمایندگی مردم را برعهده دارد برعلیه فرمانده سپاه بیانیه می‌دهد، آنرا پخش می‌کند و می‌گوید امام توصیه کرد سپاه وارد مسائل سیاسی نشود!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مطهری، سرد و گرم روزگار را نچشیده و بدون کمترین دردسری مستقیما از دانشگاه به مجلس آمده است.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: سردار عزیزجعفری در این بیانیه رسما اعلام کردند ملت به مسئولان اجازه نخواهد داد با آمریکایی‌ها مذاکره کنند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 

 علیرضا محمدی گفت: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می‌کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضایی تصریح‌کرد: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با بنده در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان تأکید کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن ها طبق قانون برخورد می شود و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات از سوی پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق