Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال "شهرزاد" گفت: سه سال از عمر من در شهرزاد گذشت. همانطور که تماشاگران هم به شهرزاد دلبسته شده اند من نیز به شدت دلتنگ و دلبسته شهرزاد شده ام.

رامین ناصر نصیر بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر بعد از شهرزاد و تئاتر "سرآشپز پیشنهاد می‌دهد" فعالیت زیادی نداشتم و تنها در فیلمی به کارگردانی "حسین جامی" به ایفای نقش پرداختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا افزود: این فیلم به کارگردانی جامی به نام سکسکه به صورت تله فیلم تولید شده اما برای اکران در بخش هنر و تجربه آماده شده است. علاوه بر آن فیلم در اثر جدید "حسین قناعت" به نام "تپلی" که اثری برای کودک و نوجوان است، نقش کوتاهی ایفا کردم.

بازیگر سریال "شهرزاد" درباره سایر فعالیت‌های خود افزود: پیشنهادات زیادی طی ماه اخیر شده، اما کاری که در حال حاضر قطعی شده باشد هنوز وجود ندارد. در حال حاضر برنامه اجرای تور شهرستانی نمایش "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" را در برنامه داریم که به احتمال فراوان در نیمه دوم سال رخ خواهد داد.

وی درباره بازی متفاوت خود در سریال "گمشدگان" تاکید کرد: من تا به حال نقش‌های جدی زیادی بازی کرده بودم اما آنچه در اذهان مخاطب به یادگار مانده بیشتر حضورم در آثار کمدی است. اما نقشم در سریال "گمشدگان" نسبت به سایر کار‌هایی که تا به حال انجام داده ام به شدت متفاوت بود.

بازیگر سریال "افسانه هزارپایان" در همین راستا افزود: بازی در سریال گمدشگان و نقش من در این اثر دورترین حالت ممکن به شخصیت خودم بود. در این سریال مجبور بودم کار‌هایی را بکنم که نه تنها در زندگی واقعی بلکه تا به حال حتی یکبار هم در سینما یا تلویزیون تجربه نکرده بودم. البته برای هر بازیگری چنین نقش‌های سختی چالش بسیار جذابی محسوب می‌شود.

وی از علاقه شخصی خود به کودکان خبر داد و افزود: بر خلاف شخصیتم در سریال گمشدگان به شدت کودکان را دوست دارم و اگر به کارنامه کاری ام نگاه کنید بار‌ها و بار‌ها آثار کودک و نوجوان بازی کرده ام که نشان از علاقه ام به بچه‌ها دارد.

ناصرنصیر درباره دلتنگی خود برای بازی در سریال شهرزاد خاطرنشان کرد: سه سال از عمر من در شهرزاد گذشت. همانطور که تماشاگران هم به شهرزاد دلبسته شده اند من نیز به شدت دلتنگ و دلبسته شهرزاد شده ام. البته صحبت‌هایی بر سر ساخت فصل چهارم شهرزاد، اما هنوز همه چیز در حد حرف و ایده است و هیچ چیز قطعی نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رامین ناصر نصیر سریال شهرزاد شهرزاد 3 اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت

آفتاب‌‌نیوز :

مهران رجبی با حضور در برنامه جعبه سیاه درباره حضورش در سریال پایتخت برای نقش بهبود توضیح داد و گفت: «از من هم برای بازی در این سریال دعوت شد، اما آن زمان درگیر سریال دردسر‌های عظیم بودم. بعد دیدم مهران احمدی بهتر از من بازی می‌کند.»

کاربران به این ویدئو واکشن‌های متفاوتی داشته‌اند. برخی عدم حضور او را مایه تاسف دانسته و معتقد بودند اگر مهران رجبی در گروه بازیگران پایتخت بود این سریال جذاب‌تر می‌شد، اما نظر عده‌ای دیگر خلاف این موضوع بود و احمد مهران‌فر را بهترین گزینه برای نقش بهبود می‌دانستند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان