Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:38:39 GMT

بهترین راه حل مناقشه ایران و آمریکا گفت وگو است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۵۷۰۴

بهترین راه حل مناقشه ایران و آمریکا گفت وگو است

تهران - ایرنا - اتاق بازرگانی اروپا ضمن دعوت از ایران برای گفت وگو با آمریکا تصریح کرد: کمیسیون اروپا باید اراده خود برای دفاع از شرکت های اروپایی همکار ایران را به روشنی بیان کند.

به گزارش ایرنا ، اتاق بازرگانی اروپا (یورو چمبرز) در بیانیه ای توییتری اعلام کرد: اعتقاد داریم که بهترین راه برای حل مناقشه بین آمریکا و ایران، مذاکره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از ایران می خواهیم که برای تنش زدایی از شرایط موجود، دعوت به گفت و گوی رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا را بپذیرد.
اتاق بازرگانی اروپا در ادامه تاکید کرد: کمیسیون اروپا باید اراده خود برای دفاع از شرکت های اروپایی همکار ایران را به روشنی بیان کند. همبستگی اروپایی در این موضوع یک ضرورت مهم است و بحث درباره این مورد باید در گفت وگوهای اتحادیه اروپا و آمریکا گنجانده شود.
اروپام**1078*شبس*1488 **

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ايران اروپا آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج

طرح راه اندازی مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج با حضور معاون نوآوری و فن‌آوری وزیر ارتباطات و جمعی از مسئولان استانی، اعضای اتاق بازرگانی و اصحاب رسانه رونمایی شد.

مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج کنسرسیومی علمی، آموزشی، تحقیقاتی، خدماتی و صادراتی است که برای زنجیره ذینفعان کارآفرینی، بازرگانی، صنایع، معادن، کشاورزی و گردشگری کردستان برنامه‌ریزی و ایجاد ریل گذاری هوشمند و کاربردی را ممکن خواهد کرد.

این مرکز به عنوان یکی از بازو‌های بنیاد توسعه و پیشرفت کردستان به منظور ارتقای کیفیت زندگی مردم و تولید ثروت راه‌اندازی می‌شود و در نظر دارد طی هزار و ۸۳۵ روز برای سه هزار نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی استان فرصت شغلی فراهم کند.

هزینه کردن برای تاسیس «مرکز رشد و نوآوری تاک» در واقع عملی کردن این گزاره «مهم‌ترین راه پیش‌بینی آینده، ساختن آینده است» که سرلوحه فعالیت سازمان‌های آینده‌ساز جهان است.

برنامه ریزی برای ایجاد «ساختار یکپارچه تولید دانش و تسهیل گری خدمات برای مجموعه‌های نوپا، نوآور و فناور» در قالب یک مرکز رشد و نوآوری امری ضروری برای اقتصاد استان تلقی می‌شود.

 راه‌اندازی مرکز رشد و نوآوری تاک که با همکاری دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی در فرایند افتتاح قرار می‌گیرد مجموعه‌ای برای جذب، آموزش، سازماندهی و بکارگیری جوانان خلاق و نوآور استان کردستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • کنفرانس ویدویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان برگزار می‌شود
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا