Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:31:31 GMT

جشنواره فراغت و نشاط بانوان شهرستان گناوه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۵۷۴۶

جشنواره فراغت و نشاط بانوان شهرستان گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، کرامت الله شولی فرد پیش از ظهر جمعه در پایان آئین تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره فراغت و نشاط بانوان شهرستان گناوه با حضور ۱۶۰ شرکت کننده در سالن حوادث شهر گناوه برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان گناوه گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره در ۵ رشته دارت، بسکتبال، بدمینتون، یه قل دو قل، لی لی و طناب زنی با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شولی فرد تصریح کرد: این جشنواره سه ساعت به طول انجامید و با توجه به نزدیک بودن نتایج از طرف هیئت همگانی شهرستان به نفرات اول تا سوم تمام رشته ها و حتی رده نونهالان جوایزی اهدا شد.

وی بیان کرد: داوری این دوره از مسابقات به صورت تیم ۱۱ نفره که مسئول اجرایی و مسئول برگزاری خانم ها موسایی و عباس زاده و داوران خانم ها فروزان بهرسی، مریم ستایشی، عصمت نظرپور، ریحانه بشخور، مریم تزم، فاطمه فیصلی، الهام لیراوی، لیلا نظامات، سیمین عالی زاده، سپیده عالی زاده و عذرا مهدوی کیا بودند.

شولی فرد تاکید کرد: تیم برتر خانوادگی برای اعزام به مسابقات استانی، خانواده تباشیر که متشکل از مادر دختر و خواهر زاده با ارائه مدارک اصل خود وبرنامه ریزی تمرینی اعزام خواهند شد.

در پایان جشنواره مسئولان اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان گناوه از برگزیدگان جشنواره با اهدا جوایزی تقدیرکردند.

کد خبر 4370707

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گناوه ورزش روز خبرنگار بوشهر خبرگزاری مهر گرگان کرمانشاه مشهد شهرکرد شیراز یاسوج بیرجند سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد شهرستان کرج اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند

مهدی عباسی در آیین تجلیل از کارگران نمونه مدیریت برق شهرستان گناوه اظهار داشت: کارگران حوزه برق در گناوه در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی در راستای خدمت رسانی به مردم دریغ نمی‌کنند که شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: مجموعه مدیریت و کارکنان نمونه برق گناوه در سخت‌ترین شرایط کاری و در گرما و سرما باعث ایجاد آرامش در شهر و روستا می‌شوند و امیدوارم شاهد بهبود عملکرد این عزیران در عرصه‌های مختلف باشیم.

بخشدار مرکزی گناوه خاطر نشان کرد: هر زمان مشکلی در حوزه برق و برق رسانی در روستا‌های بخش مرکزی گناوه رخ می‌دهد کارکنان و مدیریت برق گناوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برطرف کردن پرداخته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

عباسی افزود: هم اکنون اغلب روستا‌های بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی گناوه دارای نعمت برق هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم تا پایان امسال با همکاری مجموعه برق شهرستان گناوه تمامی روستا‌ها و حتی بنکی‌های بالای ۲ خانوار در این شهرستان را نیز برق رسانی کنیم تا در بخش مرکزی گناوه هیچ روستای بدون برق نداشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق