Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@13:43:59 GMT

سامسونگ، گلکسی نوت 9 را رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۵۸۱۰

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری یونهاپ از سئول، شرکت سامسونگ روز پنجشنبه به وقت آمریکا فبلت جدید خود یعنی « گلکسی نوت 9 » را که دارای یک باتری بسیار قوی و بیشترین ظرفیت ذخیره سازی در میان گوشی های هوشمند قبلی است، رونمایی کرد.
شرکت سامسونگ روز جمعه (پنجشنبه به وقت آمریکا) مراسم رونمایی از گلکسی نوت 9 را در نیویورک برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گوشی با صفحه نمایش 6/4 اینچ، مجهز به یک باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی است که بسیار قوی تر از مدل قبلی یعنی گلکسی نوت 8 (با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت) است.
سامسونگ در گذشته به دنبال توقف تولید گلکسی نوت 7 که برخی از آنها آتش گرفت، برای افزایش ظرفیت باتری های خود محتاط عمل می کرد. تقاضای فزاینده برای باتری های قوی تر برای عملکردهای پیشرفته تر این شرکت را بر آن داشت تا باتری های خود را ارتقا بخشد.
با این باتری، وزن گوشی جدید 201 گرم خواهد بود. وزن گلکسی نوت 8 با صفحه نمایش 6/3 اینچ 195 گرم بود. ضخامت این گوشی جدید در مقایسه با مدل های قبلی دو میلی متر بیشتر است.
حافظه داخلی 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 آن را از سایر مدل های قبلی متفاوت می سازد. این مدل جدید به کمک یک کارت حافظه میکرو اس-دی می تواند تا سقف یک ترا بایت حافظه پشتیبانی کند. این گوشی همچنین در مدل با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است.
دیگر ویژگی قابل توجه این گوشی قلم ارتقا یافته مجهز به بلوتوث است که عملکردهای بیشتری را برای کاربران امکان پذیر می کند. کاربران می توانند برای فعال کردن برنامه ها یا گرفتن عکس یا ویدیو روی این قلم کلیک کنند. این قلم به برنامه های مختلف از جمله یوتیوب و اسنپ چت متصل می شود. این گوشی جدید همچنین دارای یک سنسور هوشمند عکاسی است که قابلیت بهینه سازی تنظیمات را با توجه به اشیا دارد.
لنز 12 مگاپیکسلی این گوشی مانند گلکسی اس9 امکان ضبط ویدیوها را به صورت « سوپر اسلو-موشن » را فراهم می کند. سنسور عکس اصلی دارای یک دیافراگم متغیر بین F/1.5 و F/2.4 است. این گوشی همچنین دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی اضافی برای عکس های راه دور و یک سنسور عکس 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی است.
قابلیت دیگر دوربین اصلی، تشخیص نقص را در هنگام عکاسی امکان‌پذیر می‌کند به طوری که اگر چشمان فرد هنگام گرفتن عکس بسته باشد یا فوکوس درست انجام نشده باشد، به طور خودکار اطلاع خواهد داد.
این گوشی همچنین دارای یک سیستم خنک کننده بهبود یافته است که امکان استفاده طولانی مدت از گوشی را بی آنکه گرم شود، فراهم می آورد.
گلکسی نوت9 همچنین مجهز به آخرین فناوری هوش مصنوعی سامسونگ به لطف دستیار صوتی بیکسبای (Bixby) - نسخه پیشرفته سیستم تشخیص گفتار با درک بهتر از دستورات صوتی - است. فبلت جدید همچنین می تواند به وسیله آداپتور HDMI و از طریق سامسونگ DeX به صفحه نمایشگر خارجی متصل شود.
گلکسی نوت 9 در رنگ های مشکی، آبی، بنفش و مسی عرضه خواهد شد. این گوشی جدید 24 اوت در کره جنوبی وارد بازار خواهد شد. قیمت مدل 128 گیگابایتی حدود یک میلیون 90 هزار وون و مدل 512 گیگابایتی نیز حدود یک میلیون و 350 هزار وون (قیمت مشابه گلکسی نوت 8) خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گلکسی نوت 9 سامسونگ فبلت باتری گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیک موتوری برقی در راه بازار تهران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ تهران گفت: طبق مصوبه شورای ترافیک شهر تهران ورود هرگونه وسیله موتوری با سوخت فسیلی به داخل محدوده بازار ممنوع است و به موتورسواران مجوز یا کارت ورود به محدوده داده می‌شود و موتور‌های بدون مجوز ضبط و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

زینب عبادی افزود: طبق این مصوبه باید به منظور تشویق شهروندان به استفاده از موتور‌های برقی، تسهیلات ویژه‌ای برای این افراد مانند ورود به محدوده بازار بدون مجوز در نظر گرفته شود.

معاون شهردار منطقه ۱۲ گفت: براین اساس، استفاده از پیک موتوری برقی به جای موتور‌های فسیلی برای جابه جایی بار اصناف در محدوه بازار در نظر گرفته شده است که به زودی این طرح اجرایی خواهد شد.

زینب عبادی افزود: این موتور‌ها با استفاده از باتری شارژی تا ۹۰ کیلومتر قادر به حرکت خواهند بود که در محل‌های در نظر گرفته شده می‌توانند پس از ۹۰ کیلومتر، باتری خود را با باتری تازه شارژ شده، مبادله کنند.

دیگر خبرها

  • این باتری چینی با آب کار می‌کند
  • آب به باتری کم مصرف تبدیل شد!
  • قیمت جدید انواع باتری خودرو +جدول
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم