Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@23:54:30 GMT

ایده های تابستانی برای دکوراسیون منزل

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۶۰۶۳

ایده های تابستانی برای دکوراسیون منزل

تابستان زمان مناسب برای دادن یک چهره جدید به خانه شما است. از رنگ‌های پرجاذبه تا ایده‌های تابستانی، چند به روز رسانی ساده دکوراسیون می‌تواند خانه شما را مانند ساحل گرمسیری و یا کلبه دریاچه آرامش کاج جلوه دهد.

گل‌ها هم اکنون بسیار ضروری هستند در دکوراسیون، اگر شما در نظر دارید گل‌ها را وارد خانه تان کنید تابستان زمان مناسب برای ایجاد جهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوسن و بالش‌های گل گلی را وارد منزل تان کنید حتی میتوانید کاغذ دیواری گل گلی انتخاب کنید.



گل‌های صورتی تازه را در یک گلدان روشن‌تر تنظیم کنید و در هر قسمتی از خانه که دوست دارید قرار دهید. شما می‌توانید از بیش از یک گلدان گل استفاده کنید و یک اثر تک رنگ نیز ایجاد کنید.

سبز، رنگ طراوت و نوآوری را به ارمغان می‌آورد و می‌تواند به راحتی باعث شود که خانه تان کاملا جدید و تابستانی باشد پس از گیاهان غافل نشوید و آن‌ها را وارد دکوراسیون منزل تان کنید، گیاهان سبز رنگ و مارپیچ که میتوانند دکوراتیو هم باشند.



فقط با تغییر تم، شما در واقع می‌توانید مقدار زیادی از پول را که ممکن است در طراحی مجدد خانه خود صرف کرده اید صرفه جویی کنید. دیوار‌های اتاق نشیمن خود را با برخی از رنگ‌های خاکستری یا سفید به روز کنید. یک رنگ خنثی یک زمینه ایده آل برای یک دکور کامل در تابستان مضمون ایجاد می‌کند. از بعضی از مبلمان رنگی با برخی از بالش‌های لهستانی استفاده کنید، با انتخاب هر یک از این هنر‌های دیواری مضمون ساحلی یا نقاشی انتزاعی از انتخاب خود، برخی از رنگ‌های پررنگ را به دیوار اضافه کنید.

دکور اتاق مطالعه خود را در رنگ سفید و قفسه کتاب کتابخانه سفید را انتخاب کنید. بعضی از گل‌های شیک را برای برجسته کردن قفسه‌ها اضافه کنید. شما می‌توانید گل‌های تازه در گلدان شیشه‌ای روشن استفاده کنید. سبک دکور کمرنگ بسیار تمیز است.



شما همچنین می‌توانید گل‌های زیبا را به شکل حلقه گل برای دکوراسیون تابستانی خود نیز استفاده کنید، اگر شما عاشق رنگ هستید گل‌هایی از رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف را اضافه کنید گل‌های زرد روشن و شکوفه‌های تابستانه برای حلقه گل پشت درب ورودی عالی هستند.

بالش‌های تزئینی می‌توانند تم تابستانی خانه و طراحی خانه را برجسته کنند، یک بالش یا کوسن با طراحی گل سه بعدی مانند تصویر زیر میتواند زیبایی اتاق نشیمن را چندین برابر کند.   منبع: نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و دکوراسیون دکوراسیون منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی

به گزارش فدس آنلاین، اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر در بجنورد + تصاویر | وضعیت خانه را ببینید
  • جزئیات بیشتر از کشف ۸۰ خاور زباله در خانه یک میلیاردر