Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@09:42:50 GMT

آتش سوزی در نزدیکی حرم امام حسین(ع) + عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۶۱۶۸

آتش سوزی در نزدیکی حرم امام حسین(ع) + عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش جماران؛ اداره دفاع مدنی کربلای معلا از جان باختن دو نفر در پی وقوع حادثه آتش سوزی در یک هتل در نزدیکی حرم امام حسین(ع) خبر داد.

به نقل از الفرات نیوز، اداره دفاع مدنی کربلای معلا اعلام کرد: آتش سوزی در یکی از هتل های واقع در منطقه بین الحرمین در مرکز کربلای مقدس رخ داد.

«کاظم سلمان بوهان» مدیر دفاع مدنی کربلا با اعلام این خبر گفت: دو نفر در این آتش سوزی پس از انتقال به بیمارستان جان باختند اما نیروهای دفاع مدنی توانستند ۵۰۰ نفر دیگر را در داخل ساختمان نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش سوزی شب گذشته و در ۵۰ متری حرم مطهر امام حسین(ع) رخ داد و تیم های آتش نشانی توانستند با وجود انبوه زائران آن را مهار کنند.

از سوی دیگر یک منبع در اداره دفاع مدنی کربلا در این باره گفت که آتش سوزی تلفات مادی سنگینی به همراه داشته است.

 

 

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آتش سوزی آتش سوزی در کربلا حرم امام حسین ع حرم امام حسین ع در کربلا رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادق آهنگران؛ «دویست و هشتادمین شب سال» من را به سال‌های جنگ برد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش «دویست و هشتادمین شب سال» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین، شامگاه جمعه بیست‌وپنجم اسفند ماه در آخرین شب اجرا میزبان صادق آهنگران مداح ایرانی بود.

«دویست‌وهشتادمین شب سال» روایتی از ۱۲ حماسه‌آفرینی شهدای غواص در عملیات کربلای چهار بود که با تکنیک میکروتئاتر روی صحنه رفت.

آهنگران پس از تماشای این نمایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عملیات کربلای چهار گفت: «دویست و هشتادمین شب سال» سختی‌ها و شرایطی را که در عملیات کربلای چهار وجود داشت خیلی خوب به تصویر کشیده بود.

وی ادامه داد: نامه‌هایی که راوی و بازیگر نقش مائده می‌خواند، من را به سال‌های جنگ و خاطرات آن دوره برد.

آهنگران افزود: میکروتئاتر تکنیک بسیار جذابی بود که گمان نمی‌کردم بتوان با این تکنیک در این عرصه فعالیت کرد و خوشحالم که هنوز هنرمندان این مرز و بوم در زمینه دفاع مقدس و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به تولید آثار نمایشی می‌پردازند.

«دویست و هشتادمین شب سال» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین که از ۲۰ بهمن در تالار سایه روی صحنه رفت، شب گذشته ۲۵ اسفند به کار خود پایان داد.

کد خبر 6056456 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • ثبت دو رکورد زنی مشت اپرکات بانوان ایرانی
  • اوسمار: فرصت‌سوزی آل‌کثیر مشکل نیست/ با من برای تمدید قرارداد صحبتی نشده است
  • واکنش اوسمار به فرصت‌سوزی‌های آل‌کثیر در خط حمله پرسپولیس
  • دفاع تمام قد برادر داماد رئیسی از کاظم صدیقی
  • ضیافت افطارمراجعین و همراهان بیمار در بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • از ضداسلام بودن بانوی برزیلی تا مسلمان شدن به عشق امام حسین (ع) + فیلم
  • شرکت‌های دانش بنیان توانستند خدمات مهمی را در حوزه‌های علمی انجام دهند
  • اهدای تسبیح تربت امام حسین(ع) به خواننده کره‌ای در برنامه محفل
  • اهدا تسبیح تربت امام حسین(ع) به خواننده کره‌ای در برنامه محفل
  • صادق آهنگران؛ «دویست و هشتادمین شب سال» من را به سال‌های جنگ برد