Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@03:56:05 GMT

سخنان امامان جمعه شهرهاي مختلف استان کرمان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۶۴۳۶

سخنان امامان جمعه شهرهاي مختلف استان کرمان

خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - مبارزه با فساد و ارائه بسته جديد ارزي از جمله محورهاي سخنان ائمه جمعه شهرستان هاي استان کرمان است.

به گزارش ايرنا، امام جمعه بردسير با بيان اينکه همه بايد با فساد مبارزه کنند و هرجا فسادي ديدند بي تفاوت نباشند و به سادگي از آن نگذرند گفت: مبارزه با فساد بايد به مطالبه عمومي تبديل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام ميثم تارم افزود: کشف احتکارهاي بزرگ اخير به کمک مردم انجام شده لذا ملت به وظيفه خود در اين زمينه به خوبي عمل کرده اند.
وي ادامه داد: برخورد با فساد فقط وظيفه قوه قضائيه نيست بلکه همه دستگاهها وظيفه دارند قبل از آنکه کار به دستگاه قضايي بکشد مانع ايجاد فساد در بدنه شوند.
وي اهار داشت: انسانهاي منفعت طلب و دور از تقوي هميشه وجود دارند و سعي مي کنند براي رسيدن به مطامع خود به دستگاههاي اجرايي و ساير قوا راه پيدا کنند و اين مساله عجيبي نيست.
خطيب جمعه بردسير گفت: مبارزه با فساد نبايد سياسي شود، زيرا در همه جريانها و گروهها افراد فاسد و فرصت طلب وجود دارد.
وي افزود: تبعات سياسي شدن برخورد با فساد، موجب دشواري کار قوه قضائيه مي شود و در روند رسيدگي ادعاي اختلاف سياسي مطرح مي شود.
حجت الاسلام تارم افزود: مبارزه با فساد بايد عامل وحدت باشد نه اختلاف، زيرا اين مهم از اهداف نظام است و جداي از آن نيست.
امام جمعه بردسير تصريح کرد: به فرموده مقام معظم رهبري هر کس مي خواهد با دشمنان اين نظام مبارزه عملي کند با فساد مبارزه کند و همانطور که ايشان فرمودند مقابله با فساد، تبعيض و فاصله طبقاتي، وظيفه دولت، مجلس و قوه قضائيه و همه ارکان نظام است.
وي در ادامه با ابراز خشنودي از سياست ارزي دولت گفت: اين بسته هر چند با تاخير ارائه شد، اما توانست التهابات بازار را کاهش دهد.
حجت الاسلام تارم گفت: بسته جديد ارزي دولت نشان داد که مشکلات ما خارجي نيست و با تدبير دولتمردان قابل حل و فصل است.
خطيب جمعه بردسير همچنين از وزير کشور و هيات دولت خواست هرچه سريعتر استاندار کرمان را معرفي کنند.
وي ادامه داد: شايسته نيست پهناورترين استان اين کشور مدتها بدون استاندار بماند.
وي همچنين روز خبرنگار را تبريک گفت و از فعالان عرصه خبر بردسير تجليل کرد.
ادامه دارد...
3029/7421
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از شوراهای شهرستان‌ها و ۸۵ شورای شهر استان، شورای شهرستان‌های راور و بافت و شورای شهر زرند رتبه برتر را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، علی شهسواری در همایش رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران استان، اظهار کرد: شورا نهاد مقدسی است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد.

وی با اشاره به اینکه از میان ۴۴۵ نفر عضو شوراهای شهرهای استان، ۴۰۷ نفر مرد و ۳۷ نفر زن هستند، از برگزاری شش هزار و ۷۳۹ جلسه شوراهای شهرهای استان کرمان در دوره ششم خبر داد و افزود: تعداد ۱۶ هزار و ۶۱ مصوبه در شوراهای اسلامی مذکور به تصویب رسیده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته از شوراهای شهرستان‌ها و ۸۵ شورای شهرهای استان، شورای شهرستان‌های راور و بافت و شورای شهر زرند رتبه برتر را کسب کردند.

به گزارش ایمنا، تقدیر از رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای استان و اعضای شورای استان، بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان و پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری سیرجان از دیگر برنامه‌های این همایش دو روزه بود.

کد خبر 749088

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است