Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت توضیحاتی را درباره چگونگی مجروح شدن یکی از پزشکان بیمارستان مدرس ارائه کرد. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت توضیحاتی را درباره چگونگی مجروح شدن یکی از پزشکان بیمارستان مدرس ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عباس کرمی در گفتگو با خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در تشریح جزئیات حادثه حمله به یکی از پزشکان بیمارستان مدرس اظهار کرد: ساعات ۱۹:۱۵ روز دوشنبه یکی از منشی‌های کلینیک این بیمارستان به مامور نیروی انتظامی مستقر در طبقه ابتدایی مراجعه و اعلام می‌کند که یکی از پزشکان را با چاقو مصدوم کرده‌اند.
وی ادامه داد: مامور بلافاصله به طبقه اعلام شده مراجعه کرده و با پزشک و متهم که هر دو به وسیله چاقو مصدوم شده بودند مواجه می‌شود.

فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه در محل حادثه دو چاقو با ابعاد مختلف از متهم کشف می‌شود، گفت: متهم ۳۰ ساله همانند دیگران بیماران نوبت گرفته و به عنوان آخرین بیمار به اتاق پرشک مراجعه می‌کند، وی پس از ورود به اتاق پزشک و پس از دقایقی به چشم وی اسپری زده و سپس او را با چاقو از ناحیه گردن، پشت و زیر بغل مجروح می‌کند. البته در این بین متهم در حین استفاده از چاقو برای مجروح کردن پزشک دست خود را مجروح می‌کند.

انگیزه متهم برای این اقدام اختلافات خانوادگی بوده است

کرمی با بیان اینکه متهم و پزشک سریعا برای درمان به اتاق عمل منتقل می‌شوند، اضافه کرد: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد انگیزه متهم برای این اقدام اختلافات خانوادگی بوده و در همان محل از وی مقادیری ماده مخدر گل کشف شده است.

وی با بیان اینکه متهم تحت حفاظت ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس قرار می‌گیرد، گفت: در نهایت پس از پایدار شدن شرایط متهم قرار بازداشت موقت وی از سوی مقام قضایی صادر و به ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تحویل داده می‌شود.

کرمی با تاکید بر این نکته که بیمارستان‌ها خود در صورت نیاز باید برای استقرار ماموران در کنار عوامل حراست در مراکز درمانی‌شان درخواست دهند، گفت: پس از بررسی درخواست آنها، ماموران پلیس به صورت ۲۴ ساعته در بیمارستان‌ها حاضر می‌شوند و در شرایطی که به حضور آن‌ها در هر قسمتی نیاز شود بلافاصله وارد عمل می‌شوند.

فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه به هنگام بروز جرم مشهود ماموران وارد عمل می‌شوند، تصریح کرد: این افراد در کنار ماموران حراست وظیفه برقراری نظم و امنیت بیمارستان‌ها را بر عهده دارند.      

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری آنا
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پزشک مجروح بیمارستان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا یاری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۰ دوشنبه ۶ فروردین و پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری میان چند نفر در شهرک مسکن کرمانشاه، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران کلانتری ۲۲ ظفر مشخص شد درگیری میان ۴ نفر رخ داده که یکی از آنها با سلاح سرد ۳ نفر دیگر را مجروح کرده است.

یاری با اشاره به دستگیری فرد مهاجم در صحنه درگیری و انتقال افراد مجروح به مراکز درمانی، گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد یکی از افراد زخمی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه طبق اظهارات افراد حاضر در محل درگیری، اختلاف حساب میان این ۴ نفر عامل ایجاد درگیری بوده است، گفت: متهم دستگیر شده برای مشخص شدن علت دقیق حادثه تحت بازجویی قرار دارد.

کد خبر 6063068

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود/ انگیزه متهم اختلافات مالی بود
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • اختلافات خانوادگی علت قتل در کرمانشاه
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید/ دستگیری ۲ مظنون حادثه
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد
  • جزییات مرگ «پرستو بخشی» دکتر جوان + توضیحات رسمی