Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جمعه خبرنگار ایرنا، این رقابت ها در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی ساحلی بندرگز برگزار شد که تیم مازندران قهرمانی هر سه رده سنی را از آن خود کرد.
در رده بزرگسالان و در وزن 70 کیلوگرم علی رحمانی از مازندران به مقام قهرمانی رسید، حامد شاهکلایی از استان اردبیل دوم و مجید ساده از خراسان رضوی و محمد جواد میرزاییان از لرستان مشترکا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر پایه این گزارش در وزن 80 کیلوگرم محسن عباسی از استان البرز بر سکوی نخست ایستاد؛ میلاد مهدی زاده از تهران به مقام دومی بسنده کرد و حسن بیرانوند و علی شفیع زاده از مازندران سوم شدند.
همچنین در وزن 90 کیلوگرم مسابقات کشتی ساحلی ایران هادی وفایی از همدان قهرمان شد، فرزاد قهرمانی از کرمانشاه نایب قهرمانی را از آن خود کرد و علی نجاتی از گلستان ب و علیرضا وظیفه شناس از خراسان رضوی به طور مشترک سوم شدند.
در وزن مثبت 90 کیلوگرم پویا رحمانی از فارس قهرمان شد، جابر صادق زاده از مازندران به مقام دوم رسید و مصطفی روشن بخش از گیلان و محمد مرادی از کرمانشاه مشترکا سوم شدند.
در رده بندی تیمی این رده مازندران با 68 امتیاز قهرمان شد، البرز و تهران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
این گزارش حاکیست در مسابقات رده سنی جوانان؛ وزن 60 کیلوگرم امید سرلک از لرستان قهرمان و علی اصغر قنبری از استان البرز نایب قهرمان شد؛ اشکان همتی از تهران و ابراهیم بابا خانی از زنجان نیز مشترکا سوم شدند.
در وزن 70 کیلوگرم سهیل پرسته از گیلان قهرمان و علیرضا حسنی از تهران نایب قهرمان شد، محمد امین حسنی از استان زنجان و علیرضا اشکیور از مازندران به مقام سومی مشترک این وزن رسیدند.
در وزن 80 کیلوگرم عبدالله شیخ اعظمی از مازندران قهرمان و عرفان تاراوی از خراسان رضوی نایب قهرمان شد، سجاد وحید زمان از استان آذربایجان شرقی و امیر محمد مختاری از همدان به مقام سوم این رقابتها بسنده کردند.
در وزن مثبت 80 کیلوگرم عرفان جعفری از مازندران قهرمان و سجاد لونی از لرستان دوم شدند و عنوان سومی این وزن مشترکا به سعید سلطانی از تهران و علی شاه ملکی از توابع تهران رسید.
در بخش تیمی جوانان مازندران با 71 امتیاز قهرمان شد و تیم های لرستان با 52 و تهران 45 امتیازی دوم و سوم شدند.
در رده سنی نوجوانان این مسابقات؛ وزن 60 کیلوگرم علیرضا حیدری از خراسان شمالی قهرمان و سجاد جوکار از خوزستان نایب قهرمان شد؛ مقام سوم مشترک این وزن نیز به علی اکبر محمد پور از مازندران و علیرضا طهمورثی از توابع تهران رسید.
در وزن 70 کیلوگرم فرشاد رحمانی از مازندران به عنوان قهرمانی دست یافت و علیرضا احمدی از توابع تهران به مقام دوم بسنده کرد؛ امیدرضا سهیلی از البرز و محمد مهدی اصغری از همدان مشترکا سوم شدند.
همچنین در وزن مثبت 70 کیلوگرم سهیل یوسفی از خراسان رضوی قهرمان و پوریا آهنگر از مازندران نایب قهرمان شد؛ امیر حسین شعاعی از تهران و ابوالفضل رستم پور از گیلان نیز به مقام سوم این وزن رسیدند.
در رده بندی نوجوانان نیز استان مازندران با 60 امتیاز قهرمان شد و خراسان شمالی با 37 و توابع تهران با 35 امتیاز به مقام های دوم و سوم تیمی دست یافتند.
به گزارش ایرنا استان گلستان میزبان مسابقات با دو تیم الف و ب به استعداد 22 کشتی گیر در این رقابتها حضور داشت.
7333/2729
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان آذربایجان شرقی استان مازندران ایران خراسان شمالی کشتی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات

به گزارش خبرگزاری مهر، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.

در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی (۲مدال برنز) در فرم‌های چانگ چوان و گون شو و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.

امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

کد خبر 6087953

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات