Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ امام جمعه موقت دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به در پیش بودن روز صنایع کوچک گفت: صنایع کوچک در مسیر اقتصاد مقاومتی بسیار حائز اهمیت است به طوری که 96 درصد از صنایع کشور را همین صنایع کوچک تشکیل می دهد.
حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی افزود: حدود 50 درصد از نیروی کار کشور در صنایع کوچک و بحث تسهیلات کارآفرینی مشغول به کار هستند و به دلیل اهمیت این موضوع باید دقت شود که تسهیلات کارآفرینی به چه کسانی پرداخت می شود و کسانی که مسئول این کار هستند باید به مردم گزارش دهند و مردم ببینند که این تسهیلات کارآفرینی در مسیر خودش مصرف می شود و یا در این مسیر اختلاس صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امیدوارم در این هفته کارآفرینی مسئولان استان به خصوص در مورد تسهیلات کارآفرینی شفاف سازی کنند و به اطلاع مردم برسانند. امام جمعه موقت دهدشت افزود: آنهایی که اجناس را در انبارها ذخیره و احتکار و گرانفروشی می کنند پیاده نظام آمریکا و کسانی در بازار ارز و طلا اخلال ایجاد می کنند وابسته به استکبار جهانی هستند.
تقوی ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) گفت: بعد از شهادت امام رضا(ع) وقتی مردم فهمیدند که مامون این امام بزرگوار را به شهادت رساند مأمون توطئه دیگری را طراحی کرد و دختر خود ام الفضل را به ازدواج امام جواد(ع) در آورد که در عمل می خواست یک جاسوس در خانه حضرت داشته باشد و علویان حکومتش را به عنوان حکومت اسلامی بپذیرند و می خواست پدربزرگ فرزندی از خاندان پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) شود.
وی افزود: پس از اینکه مأمون از دنیا رفت و حکومت به دست معتصم عباسی افتاد او نیز نتوانست امام جواد(ع) را تحمل کند و با تحریک ام الفضل این امام بزرگوار را در دوران جوانی و در سن 25 سالگی به شهادت رساند.
تقوی با اشاره به سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: ازدواج امیر المومنین و حضرت زهرا(س) از طرف خداوند صورت گرفت به جهت اینکه برای شیعیان الگو باشد.
امام جمعه موقت افزود: نحوه خواستگاری، نحوه ازدواج و مهر را خداوند متعال مشخص کرد تا مردم تبعیت کنند که متاسفانه بیش از 90 درصد از ازداج های ما هیچ گونه شباهتی با ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) ندارد و امیدوارم که نسوان ما در ازدواج پیرو حضرت زهرا(س) باشند.
وی با شاره به سالروز جنگ 33 روزه لبنان عنوان کرد: در این جنگ 33 روزه که ارتش اسرائیل با جدید ترین سلاح های روز مجهز بود اما پس از 33 روز در برابر حزب الله لبنان اعتراف به شکست کرد.
تقوی با بیان اینکه در حقیقت جنگ اسرائیل با لبنان رویارویی ایران با آمریکا بود، افزود: با توجه به اینکه ایالات متحده آمریکا در آن منطقه با همه تجهیزات در اختیار اسرائیل بود و فلسطین و لبنان فاصله زیادی با ایران داشتند این جنگ درسی شد برای استکبار جهانی که هرگز خوی تجاوزگری و جنگ بر علیه ایران را شروع نکند.
وی ادامه داد: استکبار امروز هم می داند اگر جنگی را شروع کند چه سرنوشتی دارد پس جنگ اقتصادی را آغاز کرده که ملت ایران به تبعیت از ولایت مطلقه فقیه امروز در جنگ اقتصادی آمریکا را ذلیل کردند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه موقت دهدشت حجت الاسلام تقوی گرانفروشان احتکار کنندگان اخلال گران بازار سکه و ارز پیاده نظام آمریکا دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام(ره) شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی کد خبر 847487 منبع: فارس برچسب‌ها سید حسن خمینی امام خمینی حسن خمینی خبر ویژه حضرت معصومه (س) حرم حضرت معصومه (س) استان قم

دیگر خبرها

  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است