Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ علیرضا میررضایی، فرمانده انتظامی شهرستان شادگان گفت: تلاش دلسوزانه پلیس در طول یک سال گذشته با همراهی مردم شریف این شهرستان سبب شد شاهد کاهش بسیار اثرگذاری در تیراندازی های غیرمجاز باشیم.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد کاهش 57 درصدی وقوع تیراندازی های غیرمجاز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در شهرستان شادگان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ میررضایی با بیان اینکه در 140 روز ابتدای سال 96 کشف تیراندازی نسبت به وقوع تیراندازی ها معادل 6 درصد بوده، اذعان داشت: در 140 روز نخست سال 97 کشف تیراندازی نسبت به وقوع معادل 101 درصد است و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 95 درصد افزایش کشفیات تیراندازی غیرمجاز ثبت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان به اجرای طرح های جمع آوری سلاح به 42 درصد افزایش کشف سلاح غیرمجاز در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: تلاش مستمر و برخورد قاطع پلیس با تیراندازی غیرمجاز رضایتمندی مردم و مسئولان این شهرستان را در پی داشته است.

انتهای پیام/گ

دستگیری عاملان تیراندازی های غیرمجاز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلیمانی‌نژاد از افزایش حدود ۵ درصدی مصرف گاز در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون و ۲۳۷ هزار مترمکعب گاز طبیعی در استان زنجان مصرف شده بود.

وی افزود: مصرف گاز در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل آن، بالغ بر ۱۵۲ میلیون و ۲۷۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: افزایش سالانه تعداد مشترکان گاز طبیعی و ورود مشترکان جدید به چرخه مصرفی از یک سو و بالا بودن الگوی مصرفی مشترکان از سوی دیگر موجب افزایش مصرف گاز در استان نسبت به سال گذشته شده است.

سلیمانی‌نژاد گفت: در یک سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مشترک در بخش خانگی، بیش از ۳ هزار مشترک در بخش تجاری و ۲۱۶ مشترک در بخش صنعتی به تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان افزوده، شده است.

وی تأمین ایمن و پایدار گاز مشترکان را از جمله برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان زنجان برشمرد و افزود: شرکت گاز زنجان با تلاش شبانه‌روزی در راستای مدیریت پایداری شبکه گازرسانی به دنبال کسب رضایتمندی مصرف کنندگان گازطبیعی در استان است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • (ویدئو) اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان