Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@16:12:03 GMT

11 مرد ویسی برای دربی خوزستان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۷۴۱۰

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان در سومین بازی خود در لیگ هجدهم میزبان فولادی است که هفته گذشته مغلوب پرسپولیس شد. شاگردان ویسی هفته اول در خانه مقابل تراکتورسازی یک تساوی ارزشمند بدون گل به دست آوردند و هفته گذشته در جم، شکست دو بر صفر را مقابل پارس جنوبی جم متحمل شدند. ویسی برای این دیدار خانگی باز هم میلاد فراهانی را درون دروازه قرار داده و ترکیب دفاعی خود را با حضور موسی کولیبالی، مجتبی بیژن، یوسف وکیا و میلاد خدایی آرایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا علیزاده، حسین دوستدار، عباس عسکری و حکیم نصاری چهار بازیکن خط میانی را تشکیل می دهند و پیمان میری به همراه فرشید مومنی در خط حمله بازی خواهند کرد. 


ترکیب نفت مسجدسلیمان:


میلاد فراهانی - موسی کولیبالی، مجتبی بیژن، یوسف وکیا، میلاد خدایی، حسین دوستدار، علیرضا علیزاده عباس عسکری، حکیم نصاری، پیمان میری و فرشید مومنی

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی هفته سی و سوم سری A به مصاف میلان رفت و با نتیجه 2-1 در دربی حساس برنده شد.

اینتر با این برتری در دربی میلان موفق شد قهرمانی زودهنگام را چهار هفته مانده به پایان فصل مسجل کند و مقابل طرفداران میلان این دستاورد بزرگ را جشن بگیرد.

لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، با ابراز خوشحالی از این قهرمانی گفت: "ما خیلی تلاش کردیم و شایسته این خوشحالی هستیم. این قهرمانی را به خانواده‌‌ام، هم‌تیمی‌ها و هواداران تقدیم می‌کنم. قبل از بازی به بازیکنان گفتم که چنین فرصتی (کسب قهرمانی بیستم) قبلا پیش نیامده و باید از فرصت استفاده کنیم. حالا ورزشگاه در اختیار ماست و تاریخ‌ساز شدیم."

کار با سیمونه اینزاگی؟

سفر زیبایی داشتیم و باید به این مسیر ادامه دهیم. ما یک سفر را آغاز کردیم، به بردهای زیادی با اینتر رسیدم و باید همینطور ادامه دهیم.

آینده؟

باید به توافق برسیم. الان می‌خواهم از این برد لذت ببرم، ما خیلی تلاش کردیم و در ابتدای فصل 12 بازیکن تیم تغییر کردند. این خوشحالی نباید هرگز تمام شود.

کاپیتانی؟

اینکه کاپیتان چنین باشگاه بزرگی باشی، باورنکردنی است. همه این‌ها برای هواداران و کل مجموعه اینتر است.

دیگر خبرها

  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری