Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مستند «تاجر امنیت» روایتی تازه از حماسه شهید محسن حججی است که در مصاحبه با پدر و مادر شهید، همرزمان و دوستان نزدیک او و همچنین انتشار اظهارنظر جالب توریست‌های اروپایی، ناگفته‌های تازه‌ای را از زندگی این شهید مدافع حرم روایت می‌کند.

این مستند به مناسبت نخستین سالگرد شهادت محسن حججی شهید مدافع حرم لشکر 8 نجف اشرف نجف‌آباد اصفهان، مرداد ماه سال جاری در دفتر خبرگزاری فارس اصفهان تهیه و منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


انتهای پیام/3212/ص/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید «صداتو» در نخستین روز سال جدید منتشر می‌شود / فیلیمو سال نو را با فصل جدید «صداتو» آغاز می‌کند

فصل دوم برنامه محبوب «صداتو» با اجرای محسن کیایی اول فروردین در فیلیمو منتشر می‌شود. 

فصل جدید مسابقه جذاب معمایی- موسیقایی «صداتو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد جوادزاده، در ایام نوروز به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود. 

در فصل جدید صداتو، همچنان «محسن کیایی» اجرای برنامه را به عهده دارد و شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله گروه کمک‌کنندگان مسابقه را تشکیل می‌دهند.

قسمت اول فصل جدید «صداتو» اول فروردین منتشر می‌شود و قسمت های بعدی هر هفته چهارشنبه بر روی پلتفرم فیلیمو قرار خواهد گرفت. قالب معمایی-موزیکال، این برنامه را نسبت به دیگر تولیدات مشابه در این حوزه متفاوت کرده است. 

تمرکز برنامه بر تنوع موسیقی ایرانی و شرقی باعث شده تا در «صداتو» با طرحی خاص و رنگ و لهجه‌ای تازه‌ مواجه شویم؛ به نمایش گذاشتن این طیف وسیع موسیقایی، از جمله نکاتی بود که مخاطبان زیادی را در فصل اول با این برنامه همراه کرد.

دیگر خبرها

  • فیلم| «بی بدن» با صدای محسن چاوشی منتشر شد
  • روایت ناگفته رییس کمیته امنیت ستاد انتخابات کشور از جنگ دشمنان علیه انتخابات ۱۴۰۲
  • جزئیات ناگفته «جنگ امنیتی، اطلاعاتی و سایبری» در انتخابات ۱۴۰۲
  • فصل جدید «صداتو» در نخستین روز سال جدید منتشر می‌شود
  • پخش فصل جدید «صداتو» همزمان با آغاز سال نو
  • فصل جدید «صداتو» در نخستین روز سال جدید
  • فصل جدید «صداتو» در نخستین روز سال جدید منتشر می‌شود / فیلیمو سال نو را با فصل جدید «صداتو» آغاز می‌کند
  • (ویدئو) «بی بدن» با صدای محسن چاوشی منتشر شد
  • کتاب «حماسه خوان خمینی» منتشر شد
  • ۲۶ اسفند روز حماسه وایثار شهرستان چادگان