Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: مردم انتظار دارند قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی برخوردی قاطع و انقلابی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در خرم آباد با بیان این که قوه مقننه باید بر اجرای قوانین نظارت کند و با وضع قوانین جدید مشکلات مردم را حل کند، اظهار داشت: مردم انتظار دارند قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی برخوردی قاطع  و انقلابی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت خرم‌آباد تصریح کرد: دشمن می خواهد با فشارهای اقتصادی درگیری‎‌های داخلی در کشور به وجود آورد و با ورود تروریست ها ایران تبدیل به سوریه شود اما این توطئه قطعا شکست می خورد.

 

وی حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را اولویت اول مسئولان دانست و گفت: دولت بایستی افراد فاقد توانایی مدیریت مسائل اقتصادی کشور را از کابینه خارج کند و نیروهای جوان متخصص را بکارگیری کند.

 

شمسی فر با تأکید بر بدعهدی‌های آمریکا در برجام تصریح کرد: بر اساس سخنان مقام معظم رهبری آمریکا قابل اعتماد نیست و نباید با آمریکا مجددأ مذاکره کرد.

 

 به گفته وی هدف از تشکیل داعش سلطه وهابیت بر عراق و سوریه بود که با تدبیر رهبرمعظم انقلاب محقق نشد استکبار جهانی پس از نقش برآب شدن توطئه داعش به دنبال ایجاد آشوب در کردستان عراق و انتخابات لبنان بود که همگی با شکست مواجه شد.

 

خطیب موقت جمعه خرم‌آباد با بیان این که 23مرداد روز مقاومت اسلامی است،اظهار داشت: مقاومت اسلامی رمز پیروزی بر دشمنان است از همین رو  همه نقشه‌های دشمن علیه مردم ایران همیشه با شکست مواجه شده است.

 

شمسی فر با اشاره به 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به وطن گفت: شعاراصلی انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار جهانی است برای همین ایران اسلامی همیشه مبارزه با استکبار به پیروزی رسیده است.

 

وی با اشاره به سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) گفت: این امام معصوم از توانایی علمی بالایی برخوردار بود و در سن هفت سالگی با بزرگان علمی مناظره می کرد.

 

امام جمعه موقت خرم آباد به سالروز ازدواج امیرالمؤمنین(ع) و حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و گفت: این ازدواج مبارک برای بشریت الگوست کسانی که  توانایی مالی دارند زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند.

 

حزب اله لبنان در جنگ 33 روزه پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک مالید

حجت الاسلام سید "علی حسینی" امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به سالگرد جنگ ۳۳ روزه لبنان گفت: حزب اله لبنان پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک مالید و موفق شد نیروهای آن را شکست دهد.

 

وی اضافه کرد: حزب اله لبنان تعدادی از نیروهای خود را در این نبرد وارد میدان جنگ کرد و توانست پیروز میدان شود و روز به روز قوی تر و قدرتمند تر می شود.

 

به گفته وی امروز سازمان های حقوق بشر چشمان خود را بسته و سکوت اختیار کرده اند و خود را به کرد و لالی زده اند و این همه جنایتی که به ملت مظلوم یمن صورت می گیرد را نمی بینند.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ضرورت رفع مشکلات اقتصادی افزود: امروز مشکلات اقتصادی باید با تلاش و برنامه ریزی حل شود و یکی از راهکارهای رفع این مشکلات ترمیم مدیران در بخش اقتصادی است تا بتوانند با ارائه راهکار در جهت رفع این مشکلات اقدام کنند.

 

وی اضافه کرد: امروز مدیران باید بیش از گذشته برای حل مشکلات تلاش کنند و با داشتن روحیه جهادی و اقدام جهادی بتوانند مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنند.

 

به گفته وی باید از ورود قاچاق به کشور جلوگیری شود و متاسفانه برخی از واردکنندگان نورچشمی بوده و این خیانت به کشور است و ضروری است تا در این دوره از تولیدکنندگان حمایت شود و مردم با مصرف کالاهای داخلی از تولید حمایت کنند و با این کار از بیکاری کارگران جلوگیری می شود.

 

خطیب جمعه بروجرد اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان با شعار صورت نمی گیرد بلکه باید اقدام اساسی شود تا با رونق تولید و مصرف کالاهای ایرانی حمایت در عمل صورت گیرد.

 

وی برخورد قاطعانه قوه قضاییه با اخلالگران اقتصادی را ضروری دانست و افزود: قوه قضائیه و تعزیرات حکومتی باید با مفسدان و اخلالگران اقتصادی برخوردی جدی داشته باشند تا بخشی از مشکلات در این زمینه حل شود.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) گفت: امروز لازم است تا جوانان ازدواج و زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را الگویی برای خود قرار دهند و با الگوگیری از راه و روش و زندگی این دو بزرگوار می توانند زندگی خوبی را داشته باشند.

 

به گفته وی 26 مرداد ماه روزی تاریخی در کشور است، روزی است که آزادگان این کشور به میهن بازگشتند، آزادگانی که با تحمل شکنجه ها و رنج های فراوان پس از سالها به کشور بازگشتند.

 

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس برخی از رزمندگان و جوانان به اسارت درآمدند و برای دفاع از وطن و ارزشها تا پای جان ایستادند و در دوران اسارت حماسه آفریدند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال، یک دستور عملیاتی است

امام جمعه زنجان گفت: شعار سال یک دستور عملیاتی است و همه باید در تحقق آن کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- مسئولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه‌ها پیگیری شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به فرزندآوری اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی‌هایی است که جوانان مطرح می‌کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی‌رسانی به بندگان است.

وی با بیان اینکه باید دید در استان در حوزه کاری، فامیل و خانواده، شهر، محله خود چه قدم‌هایی را می‌توان برداشت، خاطرنشان کرد: گاهاً نگرانی‌هایی توسط برخی از جوانان برای فرزندآوری وجود دارد و وظیفه ما این است نگرانی جوانان را با مباحث قرآنی، اجتماعی، ملی و فرهنگی پاسخ دهیم.

خاتمی با تاکید بر تشویق جوانان برای فرزندآوری اضافه کرد: درست است برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها وجود دارد اما نگران معیشت بودن به وعده خداوند شک کردن است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند، از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

کد خبر 747156

دیگر خبرها

  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار
  • برخورد قاطع با متخلفین و برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار