Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@11:45:26 GMT

استقلال ساری لیگ را بدون سرمربی با شکست آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۷۶۵۵

استقلال ساری لیگ را بدون سرمربی با شکست آغاز کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در هفته نخست چهاردهمین دوره این مسابقات تیم استقلال ساری روز جمعه در سالن ورزشی سید رسول حسینی این شهر میزبان تیم دریژنو فرخ شهر کرمانشاه بود و در نهایت نتیجه این بازی را 4 بر 2 به میهمان خود باخت.
تنها نماینده مازندران در حالی هفته نخست این مسابقات را با باخت پشت سر گذاشت که سمیه خلیلی سرمربی جدید خود را به علت بیماری و حضور در بیمارستان در اختیار نداشت و مسئولیت فنی تیم استقلال ساری در این بازی برعهده رعنا محمدی سرپرست این تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم استقلال ساری تنها نماینده مازندران در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه های کشور که با حضور 12 تیم درحال برگزاری است، به شمار می آید.
تیم استقلال ساری در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاههای کشور با کسب فقط 7 امتیاز از 22 بازی خود در رده یازدهم و یک رده مانده به انتهای جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت و به لطف فدراسیون فوتبال دو تیم انتهای جدول از خطر سقوط نجات یافتند و در لیگ برتر ماندنی شدند.
در پایان فصل گذشته و سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال زنان ایران تیم پالایش نفت آبادان قهرمان شد.
7327/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استقلال باشگاه های کشور بیمارستان رده بندی لیگ برتر مسابقات لیگ برتر رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف

در روز اول مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران، تیمهای پرسپولیس، وحدت و همای تهران برنده و تیمهای شاهین، بوتان و استقلال تهران بازنده شدند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس 3-2 شاهین را با 3 گل داوود محبوب، حسن شیرمحمدی و محسن زنجانی شکست داد و 2 گل شاهین را محمدحسین ضیایی و محمود سجادی زدند.

هما 1-0 تیم استقلال تهران را با تنها گل فرامرز عزتی شکست داد و تیم وحدت تهران با گلهای علی پازوکی، علی میرزایی و مجید جلالی در مقابل تنها گل داوود تشکینی برابر تیم بوتان تهران برنده شد. 

در ادامه این مسابقات، پرسپولیس با یک تساوی به دور دوم صعود می کند اما استقلال اگر نتواند برابر تهرانجوان برنده شود، احتمال حذفش بسیار است. در هر گروه از این مسابقات سه تیم حضور دارند و استقلال با شکست در بازی اول در آستانه حذف از این مسابقات قرار گرفته است.

داوود محبوب از پرسپولیس، مجید جلالی از وحدت تهران و فرامرز عزتی از تیم همای تهران بهترین بازیکنان روز اول مسابقات بودند و حضور مجید جلالی با 67 سال سن در این مسابقات و البته درخشش او، قابل توجه و جذاب بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟