Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@13:42:10 GMT

بافت فرش برای بازسازی حرم امام حسین (ع) + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۷۷۹۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مسئول کارگاه‌های ستاد عتبات درآباده گفت: ۹ کارگاه قالی در ستاد عتبات عالیات شهرستان آباده و ۶ کارگاه خانگی در این شهرستان برای بازسازی حرم امام حسین (ع) دایر شده است.
فرخی افزود: روزانه ۵۰ نفر از بانوان در این کارگاه‌ها روی ۱۵ دار قالی مشغول کار هستند.
به گفته وی اربعین امسال قالی‌های بافته شده به مزایده گذاشته می‌شود و درآمد  آن برای ساخت صحن حضرت زینب (س)  در کربلای معلی هزینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان آباده هم گفت : ستاد عتبات عالیات آباده در مشارکت بازسازی حرمین عسکریین (ع) مقام برتر استان را از آن خود کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قالیباف آباده مشارکت خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد

محمدرضا حسین نژاد در ابتدای سخنان خود عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در سال ۱۴۰۲ را قابل تقدیر دانست و افزود:کسب رتبه دوم کشوری این ستاد در سال گذشته در حوزه مبارزه نشان از تلاش اعضای مجموعه این ستاد است . وی با تاکید بر موضوع پیشگیری در حوزه آموزش ، افزود:اجرای قوی تر طرح یاریگران زندگی در روستا ها و تقویت انجمن خیرین نیز می تواند در امر پیشگیری موثر باشد. حسین نژاد تاکید کرد:اگر پیشگیری قوی تر باشد مقابله کمتر خواهد بود . وی بر رفع مشکلات کمپ ترک اعتیاد خواهران نیز تاکید کرد و گفت: زمینه اعطای تسهیلات برای این کمپ دنبال شود . وی خاطرنشان کرد: آموزش فنی و حرفه ای پس از بهبود از اعتیاد موثر است لذا افزایش هزینه و کمک از امکانات دستگاه های اجرایی برای آموزش دهندگان در نظر گرفته شود. وی در خصوص حوزه درمان نیز اظهار داشت: در یک هدف گذاری بلند مدت ۱۰۰ مرکز ترک اعتیاد به ۱۲۷ مرکز موجود افزوده خواهد شد ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • واکنش معنادار تحلیلگر ترکیه‌ای ازنبوغ ایرانی مقابل هیاهوی اسرائیل
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • عمارت کلاه فرنگی آباده در چند قدمی بازگشایی
  • هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • برگزاری اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری لرستان