Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در دیدار شب گذشته تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان، تصویری از یک مأمور نیروی انتظامی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که در حال نجات یک کودک از محل درگیری بین تماشاگران است.

بررسی‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد که این عکس مربوط به مسابقه فوتبال شب گذشته نبوده و به دیدار دوسال قبل پرسپولیس و استقلال خوزستان بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عکس را مرتضی جابریان، عکاس خوزستانی در تاریخ ۳۰ شهریور ۹۵ گرفته است.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرعامل باشگاه ایرالکو به خبرگزاری صداوسیما گفت: تیم فوتبال ایرالکو همواره در برابر تیم پرسپولیس عملکرد درخشانی داشته و تنها باخت پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر مقابل ایرالکو رقم خورده است.
رجائیان از آمادگی و شرایط مطلوب تیم فوتبال ایرالکو برای مصاف با سرخپوشان پایتخت خبر داد و گفت: بلیط فروشی این مسابقه در درگاه الکترونیکی شروع شده و هیچ بلیط فروشی کاغذی در این مسابقه وجود ندارد.
مدیرعامل باشگاه ایرالکو با یادآوری اتفاقات انتهای مسابقه با استقلال تهران گفت: با اعلام سازمان لیگ حضور بانوان در ورزشگاه امکان پذیر نیست و با توجه به حساسیت این دیدار لازم است هواداران اراکی دقت و توجه لازم را به اصول هواداری داشته باشند.
رجائیان گفت: ورود هوادارانی که بلیط الکترونیکی تهیه کردند تنها تا ساعت ۱۶:۳۰ امکان پذیر است و پس از آن در‌های ورزشگاه بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند