Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در آئین اختتامیه مسابقات غواصی ارتش‌های جهان با ستایش از عملکرد تیم‌های حاضر در این مسابقات گفت: به صورت لحظه به لحظه شاهد تلاش مردانه تیم‌های حاضر در اجرای مأموریت هایشان بودم و به‌ عنوان عضوی از جامعه بزرگ دریا به خودم می‌بالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات ارتش‌های جهان اظهار داشت: در شرایطی که دنیای سیاست با واژه صلح و دوستی بیگانه است، دریادلان و نظامیان شجاع در این رقابتها این واژه‌ها را به دنیا مخابره کردند. پیام رسانان سفیدپوش، در این رقابتها پیوند دوستی و برادری را مستحکم تر و نفرت و انزجار خود را از کسانی که بر طبل جنگ می‌کوبند، اعلام کردند. 

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نظامیان در طول تاریخ پیشگامان صلح و دوستی میان ملتها و اقوام بودند، تصریح کرد: گواه این موضوع، مسابقات نظامیان است که ریشه در تاریخ بشریت دارد. زندگی حرفه‌ای مردان دریا داستان خاص خود را دارد و فهم این زندگی نیازمند درک و فهم شرایط دریاست.

سیاری ادامه داد: ایران با بهره مندی از مواهب الهی، از شمال و جنوب به دریا دسترسی دارد و با رعایت حُسن همجواری در پنج هزار کیلومتر مرز دریایی با همسایگان، در آرامش کامل به سر می‌برد. نقش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت گذرگاه های دریایی نیز بر کسی پوشیده نیست و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حفظ امنیت دریا را دنبال می‌کنند.

رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: بعنوان عضوی از خانواده ارتش و نماینده نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنم که دنیای بدون جنگ و پر از صلح و دوستی را خواستاریم.

وی با تشکر از جمهوری فدراتیک روسیه در پایه‌گذاری مسابقات نظامیان جهان خاطرنشان کرد: از روسیه به عنوان کشور دوست و همسایه به خاطر برگزاری مسابقات غواصی عمق به کمک ایران تشکر می‌کنم و امیدوارم در سال‌های آینده بخش‌های بیشتری از این مسابقات در ایران برگزار شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امیر سیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

بنابر روایت مهر، در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902323

دیگر خبرها

  • در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • تعلیم و تربیت یکی از مهمترین مسائل روز ارتش است