Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@13:55:19 GMT

درگیری طرفداران تراکتورسازی با نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۸۴۸۸

هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل کمبود گنجایش جایگاهشان برای بازی با استقلال با مأموران انتظامی درگیری فیزیکی پیدا کردند.
به گزارش صدای ایران از نود،‌ دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته سوم لیگ برتر برگزار می‌شود.
* هواداران تراکتورسازی تبریز که خود را از صبح امروز به ورزشگاه آزادی تهران رسانده بودند، بیش از ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه بودند که این موضوع باعث شد تا آنها نسبت به این مسئله معترض شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با شکستن داربست‌هایی که جایگاه آنها را نشان می‌داد، ظرفیت بیشتری از ورزشگاه را اِشغال کردند که این اقدام با واکنش سریع مأموران انتظامی روبرو و باعث درگیری فیزیکی بین هواداران تراکتور و مسئولان انتظامی شد.
* این درگیری سبب شد تا مسئولان عالیرتبه انتظامی که در ورزشگاه حضور داشتند، با بلندگو از هواداران تراکتور بخواهند تا آرامش خود را حفظ کنند.
* هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران شعارهای تندی را نسبت به یکدیگر سر دادند.
* مسئولان نیروی انتظامی با تنی چند از لیدرهای تراکتورسازی تبریز، جلسه‌ای را در کنار چمن ورزشگاه آزادی برگزار کردند و از آنها خواستند جو متشنج ورزشگاه را آرام کنند.
* در فاصله سه ساعت مانده به آغاز بازی حساس امشب استقلال و تراکتورسازی، حدود ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.
* نیروی انتظامی به لیدر تراکتورسازی اجازه داد تا با استفاده از بلندگوی یگان ویژه، با هواداران سرخپوش تبریزی صحبت کند و آنها را دعوت به آرامش کند.
* با وجود اینکه هنوز صندلی‌های زیادی در ورزشگاه آزادی خالی هستند اما برخی هواداران اقدام به تخریب صندلی‌های طبقه اول و دوم کرده و آنها را به سمت یکدیگر پرتاب می‌کنند.
* هواداران تیم فوتبال استقلال تهران تصمیم به رونمایی از طرح سرامیکی خود در آغاز بازی امشب دارند.
پرتاب اشیایی نظیر سنگ و بطری آب‌معدنی به داخل چمن ورزشگاه آزادی باعث شد تا مسئولان نظافت چمن، اقدام به جمع‌آوری آنها کنند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: طرفداران تراکتورسازی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در هفته های گذشته لیگ یک نتایج خوبی گرفته و هوادارانش را راضی کرده، روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از چادرملو اردکان پذیرایی کرد. مسی‌ها در این دیدار گل اول را زدند و تا آخرین ثانیه‌های بازی در 90 دقیقه یک بر صفر پیش بودند، اما در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی گل تساوی را دریافت کردند تا بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی برود.

تقابل دو تیم لیگ یکی جام حذفی در ضربات پنالتی به سود چادرملو اردکان خاتمه یافت تا حسرتی بزرگ برای مس کرمان و هوادارانش باقی بماند.

نکته قابل توجه این بازی استقبال خوب هواداران کرمانی بود؛ هواداران مس که چند وقتی بود با تعداد زیاد به ورزشگاه نمی‌رفتند، عصر جمعه بسیاری از سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان را پر کردند و امیدوار بودند تا تیم شان جواز حضور در جمع 8 تیم برتر حذفی را به دست بیاورد، اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول با دریافت گل تساوی حسرت خوردند و در نهایت هم با شکست در ضربات پنالتی افسوسی بزرگ را تجربه کنند.

هواداران مس در نهایت با آه و افسوس ناشی از شکست در ضربات پنالتی ورزشگاه را ترک کردند و امیدوار هستند تا تیم شان در هفته های پایانی دسته اول بتواند نتایج مطلوبی بگیرد و اگرچه شانسی برای بازگشت به لیگ برتر ندارند، اما با رتبه ای خوب فصل را تمام کند.

دیگر خبرها

  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن