Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

مصاف آبی های پایتخت با تیم پرستاره و تازه خصوصی شده تراکتورسازی، قطعا جذاب ترین دیدار لیگ هجدهم فوتبال ایران تا هفته سوم است که از ساعتی دیگر در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال پس از خریدهای پیاپی مدیران جدیدش دیگر تیمی کم مهره نیست و در حالی که به بازی های حساس مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نزدیک می شود، امروز نیازبه یک پیروزی روحیه ساز دازد تا ضمن کاهش فاصله با پرسپولیس که در اهواز متوقف شد، برای مصافربا تیم پرستاره و چندصدمیلیاردی السد مهیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جذابیت بزرگ این مصاف پرتماشاگر ، مچ اندازی وینفرد شفر آلمانی با جان توشاک بریتانیایی است که می تواند جدال دو سبک متفاوت و آشنای دنیای فوتبال با حضور دو سرمربی مشهور باشد که در لیگ ایران معروف تر از آنها نداشته ایم.  تیم شفر در سومین دیدار فصل برای کسب سه امتیاز برابر تراکتورسازی قرار خواهند گرفت و با تصمیم شفر این دیدار با حضور مرتضی تبریزی در ترکیب اصلی شروع خواهد شد. همچنین تراکتور نیز در اقدامی غیرمنتظره هر دو خرید جدیدش یعنی دژاگه و شجاعی را در ترکیب اولیه قرار داد.

رویارویی زوج فرشید باقری و علی کریمی دو هافبک دفاعی استقلال مقابل شجاعی و أژاگه دو بازیکن کمربند میانیتراکتوری ها بسیار دیدنی خواهد بود. درون دروازه دو تیم نیز رقابتی مهیج میان رحمتی و فروزان در جریان است که دومی چندفصل حضور در چارچوب دروازه استقلال را تجربه کرده و کری مشهودی با رحمتی داشته و دارد.

ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتورسازی:

مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، فرشاد محمدی‌مهر، وریا غفوری، علی کریمی، فرشید باقری، مرتضی تبریزی، فرشید اسماعیلی و روح‌الله باقری

ترکیب تراکتورسازی برای مصاف با استقلال:

محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده، محمد اهل‌شاخه، دانیال اسماعیلی‌فر، رضا شربتی، مسعود شجاعی، علیرضا نقی‌زاده، اشکان دژاگه، هری فوریستر و آنتونی استوکس.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند

در یک مورد عجیب، شاگردان ساکت الهامی، قهرمان و تیم‌های سقوط کننده لیگ را مشخص می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شاگردان الهامی در شرایطی این هفته به مصاف پرسپولیس خواهند رفت که باید ۱۵ روز دیگر در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف دیگر مدعی قهرمانی یعنی استقلال بروند و بدین ترتیب ببرهای مازندران نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ بیست و سوم دارد.

از طرفی نساجی در هفته بیست و هفتم و همچنین هفته پایانی به ترتیب باید به مصاف دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان برود. این دو تیم نیز به همراه نساجی در انتهای جدول قرار دارند و در تلاش هستند تا در لیگ برتر باقی بمانند. بدین ترتیب آنها در ۵ بازی پایانی خود در مسابقات لیگ دو دیدار ۶ امتیازی با حریفان مستقیم خود دارند تا الهامی و شاگردانش علاوه بر تاثیرگذاری بر روی معرفی تیم قهرمان لیگ روی تیم‌های سقوط کننده نیز اثر گذار باشد. 

 

 

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی