Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجلال ملکی سخنگوی آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ساعت 18:45 امروز( جمعه) یک مورد حادثه آوار در منزل قدیمی در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران- کرج، شهرک دانشگاه به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله 3 ایستگاه با امکانات کامل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در محل مشاهده شد که در یک ساختمان 2 طبقه کارگران برای ساخت ساختمان جدید در حال تخریب بنای قدیمی بودند که سقف طبقه بالایی به صورت قطعات کوچک و بزرگ بتنی تخریب می شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان کرد: زمانی که آتش‌نشان‌ها به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند که یک کارگر 25 ساله افغان کاملا زیر قطعات بتنی محبوس شده است.

ملکی افزود: آتش‌نشان‌ها بلافاصله عملیات آواربرداری را آغاز کردند و بعد از مدتی تلاش، توانستند کارگر افغان را از زیر آوار خارج و تحویل عوامل اورژانس دهند.

وی تصریح کرد: بعد از معاینات مشخص شد که این کارگر براثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتشنشانی شهر تهران گفت: این عملیات ساعت 19:15 به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی

بابک یکتاپرست سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر وقوع مسمومیت با قارچ وحشی تعداد ۵۳ نفر مصدوم شده اند.

وی بیان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد که بر اثر بروز مسمومیت با قارچ وحشی ۱۴ نفر بستری و ۳۹ نفر به صورت سرپایی درمان شده اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: آمار‌ها نشان می‌دهد که میزان مسمومیت قارچ وحشی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد سه برابری داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری