Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان احمد امینی روش فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت گفت: بعداظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ گزارش یک مورد غرق شدگی در بستر هلیل رود اعلام شد که بلافاصله اکیپ‌های اورژانس ۱۱۵، هلال احمر، نیروی انتظامی، اداره ورزش وجوانان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جوان غرق شده  که به قصد شنا وارد رودخانه شده بود، بدلیل ناتوانی درشنا کردن و گیر کردن در رسوبات رودخانه جان خود را از دست داد.

رئیس ستاد بحران شهرستان جیرفت تصریح کرد:پس از جستجوی ۴ساعته و بی وقفه جسد جوان ۲۰ ساله جیرفتی  در رودخانه هلیل رود پیدا شد.

امینی روش، با ابراز تاسف از وقوع حادثه غم انگیز برای این جوان جان باخته و تسلیت به خانواده وی، گفت:جسد به سردخانه منتقل شده است و بعد از انجام روند قانونی برای خاکسپاری به خانواده اش تحویل داده می‌شود.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت از نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس ۱۱۵و اداره ورزش وجوانان درخصوص پیداکردن جسد این جوان قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان جیرفت تصریح کرد:شنا کردن در حاشیه هلیل رود ممنوع می‌باشد و از شهروندان درخواست می شود تحت هیچ شرایطی مناطق ممنوعه رودخانه‌ها واستخر‌های گلخانه‌ها وحوضچه‌های موتور‌های آب را برای شنا انتخاب نکنند.
انتهای پیام/ح

غرق شدن جوان جیرفتی در هلیل رود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غرق شدن هلیل رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست احداث پل عابر در روستا

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، خویمن ، روستایی  از توابع بخش مرکزی شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی  است.

شهروندخبرنگاری با ارسال فیلمی برای خبرگزاری صدا و سیما از مسولان خواسته برای ساخت پل عابر روی رودخانه قطور، این روستا فکری کنند تا رفت و آمد  اهالی از روی رودخانه تسهیل شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با عرض سلام و ادب و احترام ، رودخانه قطور واقع در شهرستان خوی  از وسط روستای خویمن عبور می‌کند و مردم به دلیل نداشتن وجود پل پیاده رو ، در سختی و مشکل به سر می برند.

دیگر خبرها

  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه + فیلم