Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@08:02:57 GMT

آوار شدن منزل مسکونی در اتوبان تهران کرج

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۷۹۶۶۷

آوار شدن منزل مسکونی در اتوبان تهران کرج

سید جلال ملکی، عصر جمعه با اعلام یک مورد حادثه آوار منزل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۸:۴۵ عصر امروز در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران کرج واقع در شهرک دانشگاه رخ داده است که با اطلاع به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه محل حادثه یک ساختمان مسکونی ۲ طبقه ویلایی که تقریبا قدیمی بود، افزود: در طبقه روی هم کف این ساختمان کارگران مشغول تخریب بنای قدیمی بودند که به یکباره سقف طبقه بالایی به طور قطعات کوچک و بزرگ بتون تخریب می‌شود.

ملکی در ادامه گفت: زمانی که ماموران در این محل حاضر می‌شوند مطلع می‌شوند که یکی از کارگران که یک جوان ۲۵ ساله و از اتباع بوده، کاملا در زیر قطعات بتون محبوس شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ماموران به محض اطلاع از محبوس شدن فرد، عملیات آوار برداری را آغاز کرده بودند افزود: پس از مدتی تلاش ماموران موفق می‌شوند به کارگر دسترسی پیدا کنند و وی را تحویل عوامل اورژانس بدهند که پس از معاینات اولیه مشخص می‌شود که فرد در همان لحظات اولیه در اثر شدت جراحت جان خود را از دست داده است.

وی بیان داشت: پس از عملیات امداد رسانی محل حادثه توسط ماموران ایمن سازی و تحویل مالکان می‌شود و در ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه عملیات به پایان می‌رسد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی آوار حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری

محمد یساولی گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز در طبقه ششم یک ساختمان تجاری هفت طبقه شعله ور شد که حضور به موقع آتش نشانان موجب جلوگیری از سرایت آتش به طبقات دیگر ساختمان شد.

وی افزود: پس از تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ تیم‌های آتش نشانی از پنج ایستگاه آتش نشانی کرج به محل حادثه شتافتند.

رییس سازمان آتش نشانی کرج گفت: این آتش سوزی به طور کامل مهار و موقیعت حادثه ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه در مهار این آتش سوزی ۲۰ نفر آتش نشان حضور داشتند، اظهار کرد: دراین حادثه به کسی آسیب وارد نشد.

علت حادثه و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه