Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد میرزایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی و انتخابی بوکس نوجوانان استان مرکزی روز جمعه با شرکت ۴۵ ورزشکار از شهرهای اراک، ساوه، خمین، شازند، دلیجان، محلات و فراهان در سالن اختصاصی بوکس مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

وی افزود: در پایان این مسابقات در وزن ۳۵ کیلوگرم صادق حسن زاده از اراک، وزن ۳۸ کیلوگرم محمد مهدی مظفری از شازند، وزن ۴۰ کیلوگرم حسن رجبعلی از اراک، وزن ۴۵ کیلوگرم علی اکبر قربان پور از فراهان، وزن ۶۸ کیلوگرم امید شفیعی از اراک، وزن ۵۰ کیلوگرم محمدجواد ملکی از خمین، وزن ۵۴ کیلوگرم مهدی لطفی از اراک، وزن ۵۷ کیلوگرم مهدی کریمی از محلات، وزن ۶۳ کیلوگرم شاهین ذوالفقاری از اراک، وزن ۶۶ کیلوگرم حسین شاهسواری از شازند، وزن ۷۵ کیلوگرم سینا عرب از محلات و در وزن به اضافه ۸۱ کیلوگرم میلاد عباسی از زرندیه عناوین نخست را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته میرزایی، از سوی کمیته فنی مسابقات، محمد مهدی مظفری از شازند به عنوان بوکسور فنی این دوره از رقابت ها معرفی شد.

همچنین داوری این مسابقات را احمد میرزایی، آیت روحی، سید حمید صفایی، حامد نادی و سعید حاج عباسی برعهده داشتند. این مسابقات زیر نظر هیات بوکس استان مرکزی برگزار و در پایان به نفرات برتر حکم و جوایز نقدی اهدا شد.

کد خبر 4370903

منبع: مهر

کلیدواژه: بوکس ورزش ورزش استان مرکزی روز خبرنگار بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس هیئت ووشو مازندران گفت: مسابقات قهرمانی ووشو ساندا رده سنی جوانان و نوجوانان با حضور ۱۵۰ ورزشکاز از ۱۸ شهرستان در کلارآباد عباس آباد برگزار شد.

خلیلی سوادکوهی با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات تیم ملی در تیر ماه برای حضور در مسابقات جهانی به کشور برونئی اعزام خواهند شد افزود: یکی از برنامه‌های مهم هیئت ووشو مازندران برگزاری مسابقات لیگ استان در رده سنی نونهالان، جوانان و نوجوانان با هدف پشتوانه سازی و تقویت زیر ساخت‌ها می‌باشد.

او ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها در رده سنی جوانان تیم‌های نور، آمل و عباس آباد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و در رده سنی نوجوانان تیم‌های نور، تنکابن و عباس آباد مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان این مسابقات از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار شهرستان عباس آباد تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان