Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@21:50:11 GMT

تصادف در جاده پلدختر- خرم آباد ۳ مجروح بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۰۰۱۶

تصادف در جاده پلدختر- خرم آباد ۳ مجروح بر جای گذاشت

سرهنگ همایون بخشی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواری در جاده پلدختر - خرم‌آباد سه نفر مجروح شدند.

وی اظهار داشت: یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ در جاده پلدختر - خرم آباد حوالی پل روستای «زیودار» برخورد کرد.

فرمانده انتظامی پلدختر افزود: در این حادثه راننده سواری پراید و  دو سرنشین آن مجروح شدند و توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی(ره)   پلدختر منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ بخشی افزود: کارشناس تصادفات پلیس راه ملاوی علت این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی سواری پژو ۲۰۶ اعلام کرد.

کد خبر 4370912

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف فرماندهی انتظامی لرستان روز خبرنگار بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله مأموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند، اقدام به فرار کردند و پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدند و در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، افزود: تاکنون یک مالباخته متهمان را شناسایی کرده و سارقان برای کشف جرایم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

کد خبر 6092098

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان