Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز جمعه در دیدار خانگی در ورزشگاه نقش جهان با پیکان تهران به تساوی بدون گل دست یافت.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پیکان تهران ازهفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 20:30 دقیقه جمعه با حضور 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درنیمه اول این دیدار تیم سپاهان اصفهان حملاتی را بر روی دروازه پیکان تهران انجام داد که نتوانست از موقعیت های خود بهره ببرد.
در دقیقه 43 کی روش استنلی با ضربه سر یک موقعیت خوب را از دست داد که توپ از بالای دروازه حریف به بیرون رفت و نتوانست از موقعیت خود درست استفاده کند ؛ در آن طرف میدان تیم پیکان نیز در چند موقعیت را در ضد حمله از دست داد.
درآغاز نیمه دوم توپ در میانه های میدان توسط هر دو تیم در گردش بود و تیم پیکان دریکی از ضد حملات خود در دقیقه 56 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که نتوانست از آن بهره ببرد.
ضربه ارسالی کرنر سید محمدکریمی را کی روش استنلی از بالای دروازه تیم پیکان تهران به بیرون زد تا سپاهان موقعیت دیگری را در دقیقه 70 از دست بدهد.
در دقیقه 89 استنلی بازیکن سپاهان یک موقعیت دیگر را با فاصله اندکی از دروازه حریف از دست داد تا تیم سپاهان در خانه امتیازات را میهمان خود تقسیم کند.
در این دیدار مهدی کیانی ، محمد ایرانپوریان و مهرداد محمدی و کی روش استنلی از تیم سپاهان و علی حمودی نیز از تیم پیکان از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.
قضاوت این دیداررا علی صفایی با کمک فرهاد مروجی و محمد هاشمی نسب بر عهده داشت.
با این نتیجه تیم سپاهان با 5 امتیازدر رده سوم لیگ برتر و تیم پیکان تهران نیز با همین امیتاز در رده چهارم لیگ برتر فوتبال کشور قراردارد.
8114/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر سپاهان پيكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان

ترکیب ۱۱ مرد اصلی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان مشخص شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدارش در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در عشق‌آباد به مصاف ترکمنستان می‌رود.

کادر فنی تیم‌ملی ترکیب تیم را برای این دیدار اعلام کرد که بر این اساس حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی از ابتدا به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در نیمه اول
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان
  • بازگشت نیازمند پس از مصدومیت بد هنگام (عکس)