Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@20:07:35 GMT

فریز کردن محتویات پنجره‌‌ی مرورگر فایرفاکس

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۰۴۹۵

فریز کردن محتویات پنجره‌‌ی مرورگر فایرفاکس

در هنگام مرور صفحات اینترنتی به به تصاویر مختلف متحرک در قالب عکس‌های متحرک، فایل‌های فلش و... برمی‌خوریم که گاهی به دلیل سرعت بالای آن‌ها قادر به مشاهده دقیق محتوای آن‌ها نیستیم. در صورتی که از مرورگر فایرفاکس استفاده می‌کنید با استفاده از این ترفند می‌توانید به سادگی محتویات پنجره‌ی مرورگر را ثابت کرده و به اصطلاح فریز کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





بدین منظور:

کافی است پس از نمایش صفحات اینترنتی در مرورگر، نشانگر ماوس را به سمت راست بالای پنجره و محلی که سه دکمه‌ی Maximize، Close و Minimize وجود دارد ببرید.

بر روی یکی از این دکمه‌ها کلیک کرده و کلیک چپ را نگه دارید و رها نکنید.

خواهید دید که با این کار تمام محتویات صفحه ثابت شده است.

اکنون در همین حال که کلیک چپ را نگه داشته‌اید، نشانگر ماوس را پایین بیاورید و رها کنید تا محتویات صفحه به حالت طبیعی برگردد.

منبع:tarfandstan.com

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فناوری مرورگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتویات عجیب صندوقی که از دل کشتی غرق‌شده بیرون آمد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ممکن است تا الان حدس زده باشید که کشتی کشف شده، یک کشتی نظامی بوده‌است؛ گل سرسبد جان هانس، پادشاه دانمارکی-نروژی، که گریفین نام داشته‌است.

تیم کارشناسانی که بر روی کشتی نظامی کار می‌کنند از دانشگاه استکهلم و دانشگاه سودرتورن سوئد هستند؛ به گفته این تیم، آثار یافت شده در لاشه کشتی، بینش‌های ارزشمندی را در مورد تکنیک‌ها و استراتژی‌های نظامی آن زمان ارائه می‌دهد.

رولف وارمینگ، باستان شناسی از استکهلم که در بخش دریایی مشغول به کار است، در این خصوص می‌گوید:«کشتی قطعه مهمی از پازل در انقلاب نظامی در دریا در دوره مدرن اولیه است، که در آن تاکتیک‌های اولیه از نبرد تن به تن به آتش سنگین توپخانه دریایی تغییر یافت.»

زره زنجیری

کارشناسان با دقت الوارهای این لاشه که به خوبی حفظ شده بود را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند که بخشی از آن انقلاب شامل طراحی کشتی‌های جنگی بوده‌است. به گفته باستان‌شناسان بخش بزرگی از روبنای کشتی باقی مانده‌است که از جمله آن‌ها می‌توان به بخشی از سکوهای رزمی مرتفع کشتی اشاره کرد. در میان اکتشافات صورت گرفته اما شاید مهم‌ترین کشف، یک صندوق سلاح منحصر به فرد حاوی ابزار و مواد مورد استفاده برای ساخت مهمات بود.

محتویات صندوق شامل انواع قالب‌ها و صفحات سربی بود که برای ساخت گلوله‌های سربی در تفنگ‌های دستی استفاده می‌شده‌است. با توجه به جدول زمانی، یکی از اولین تفنگ‌های دستی اختراع شده بوده‌است.

به گفته وارمینگ محتویات صندوق یکی از مهم‌ترین یافته‌ها است. این صندوق یک ابزار مهمات است که احتمالاً متعلق به مزدوران آلمانی است که در زمان غرق شدن در کشتی بودند.

کاوش در این سایت از سال ۲۰۱۳ ادامه دارد و گزارش‌های تحلیلی جدیدی به طور مرتب در حال انتشار است. محققان مشتاق هستند تا در مورد نقش و هدف سربازان حاضر در کشتی و علت آتش سوزی که به نظر می‌رسد کشتی را غرق کرده‌است، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

منبع: sciencealert

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900658

دیگر خبرها

  • (عکس) محتویات عجیب یک صندوق قدیمی در کشتی غرق‌شده
  • محتویات عجیب صندوقی که از دل کشتی غرق‌شده بیرون آمد/ عکس
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • آیا ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس