Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش نمایش خوبی مقابل تراکتورسازی داشته است. آفتاب‌‌نیوز :  استقلال توانست با حساب ۳ بر صفر تراکتورسازی را در ورزشگاه آزادی شکست دهد. وینفرد شفر درباره این بازی اظهار کرد: به تیمم تبریک می‌گویم. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم. به تیم حریف فشار آوردیم و بازی را از آن خودمان کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: از حضور پادوانی در ورزشگاه خوشحالم. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. این پیروزی هدیه‌ای از جانب تیم به پادوانی بود. تراکتورسازی تیم خوبی است که روی آن سرمایه گذاری خوبی شده است. خوشحالم که بازیکنان جدید خوب بازی کردند. علی کریمی، فرشاد محمدی مهر و ... خوب بودند.
سرمربی استقلال تاکید کرد: نتیجه سه بر صفر مقابل تراکتورسازی خیلی خوب است. باید استراحت کنیم. می‌دانید که در گرمای هوا بازی کردن برای بازیکنان راحت نیست. شنیدم گرمای هوا در شهر جم بالای ۴۰ درجه است. شرایط ورزشگاه خیلی خوب بود. البته فکر می‌کنم طرفداران تراکتورسازی مقداری زودتر از اتمام بازی ورزشگاه را ترک کردند. قبلا هم گفتم که خیلی خوب است هواداران بدون مشکل ورزشگاه را ترک کنند.
شفر درباره اقداماتی که روی استقلال انجام داده گفت: قبل از اینکه بازیکنی قرارداد امضاء کند با او صحبت می‌کنم. این بازیکن باید شخصیت لازم برای بازی کردن در تیم داشته باشند برای مثال گرو دوست داشت در تیم ما بازی کند. همه بازیکنان علاقه داشتند در تیم‌مان بازی کنند. مرتضی تبریز می‌گفت استقلال را دوست دارد و می‌خواهد باری تیم ما بازی کند. بازیکنان ما علاوه بر مسائل فنی، شخصیت خیلی خوبی دارند.
سرمربی استقلال در واکنش به این سوال که عملکرد استقلال مقابل تراکتورسازی تصادفی است یا ناشی از مسائل فنی گفت: همه مربیان آلمانی وقتی اولین بار قهرمان جام جهانی شدند گفتند بازی بعدی برای ما مهم است. امروز کار تیم‌مان خوب بود. همه بازیکنان ما یازده بازیکنی عادی نیستند که در زمین بازی می‌کنند بلکه آن ها می‌خواهند در زمین پیروز شوند.
او در واکنش به این سوال که بهترین مربی تاریخ فوتبال آلمان کیست، گفت: یک مربی وقتی می‌تواند خوش شانس باشد که تیم‌های خوبی در لیگ داخلی باشند. مانند دور قبل جام جهانی که بازیکنان خوبی وجود داشتند. امروز هم تولد اوتوری هاگل، مربی یونان در جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۴ بود. زمانی که او مربیگری می‌کرد با الان فرق داشت که مربیان با لپ تاپ آنالیز کنند. او مسائل را بو می‌کشید.
شفر تاکید کرد: تیم ما تهاجمی بازی می‌کند و از بالا تیم حریف را تحت فشار می‌گذارد و به دنبال پیروزی است.خبرانلاین کد خبر: ۵۳۹۲۰۲ تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شفر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: آبی‌های پایتخت مدت‌هاست صدرنشین هستند و حفظ این روند و در نهایت رسیدن به جام قهرمانی، بسیار مهمتر از ارائه بازی خوب است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا به شرایط این روزهای آبی‌پوشان تهرانی پرداخت و تاکید کرد: در لیگ برتر مهم این است که شما چند امتیاز گرفته و در کجای جدول هستید. معتقدم استقلال عملکرد خوبی داشته و در صورت حفظ این روند، باید قهرمانی را از آن شاگردان جواد نکونام دانست.

وی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است. در این روزها تغییراتی داشته‌ایم اما امیدوارم هر فردی که به استقلال می‌آید در نهایت برای این تیم آورده داشته باشد و بتواند در مسیر موفقیت این تیم گام‌های اساسی و بزرگی بردارد. هواداران از تیم انتظار دارند، امتیاز گرفتن، حضور در صدر جدول و در نهایت کسب جام قهرمانی به مراتب مهمتر از بازی خوب است و امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال با قهرمانی لیگ را به پایان ببرند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد بازی این هفته شاگردان نکونام با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: بازی آسانی نخواهد بود چراکه ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است. از هواداران می‌خواهم با حضور خود در ورزشگاه از تیم خود حمایت همه جانبه‌ای را داشته باشند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست