Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بسیار خوب و باشهامت بازی کردیم اما متاسفانه گلی نداشت و نتوانستیم تماشاگران مسجدسلیمان را خوشحال به خانه بفرستیم.

وی با انتقاد از اینکه مهاجمان تیمش نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند، گفت: از رقم خوردن نتیجه مساوی می‌ترسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

10 سال است که مربیگری می‌کنم و نزدیک 300 بازی در کنار زمین حضور دارم، اما ندیدم که یک تیم اینقدر موقعیت ایجاد کند و نتواند از آنها استفاده کند.  فولاد هم در دفاع و حمله عملکرد خوبی داشت، اما ما بهتر از حریف بودیم. ای کاش بازی گل داشت و پیروز می‌شدیم. با این نتیجه، رقبا خوشحال شدند. امیدوارم در دیدارهای بعدی نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که تیمش در چه سطحی قرار دارد، تصریح کرد: حریف امروز ما فولاد خوزستان بود که دو قهرمانی در لیگ برتر دارد، در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد و بازیکنان و ساختار خوبی در اختیار دارد. با این حال ما عملکرد خوبی داشتیم، اما در گلزنی خوب نبودیم. تیم ما به خاطر مسائل آزاردهنده‌ای که در مجموعه باشگاه وجود دارد، تمرکز خوبی ندارد و امیدوارم مشکلات حل شود.

ویسی با تمجید از فرشید مهمدی مهاجم جوان نفت خاطرنشان کرد: این مسابقه اولین تجربه لیگ برتری این بازیکن بود که بازی خوبی ارائه کرد. او اگر باتجربه‌تر بود، در صحنه‌ای که مدافع فولاد روی او تکل زد، می‌توانست پنالتی بگیرد. با این حال مهمدی بازیکن آینده‌داری است.

وی درخصوص مامادو سیدیبه بازیکن اهل مالی که گفته می‌شود قرار است هفته آینده به ایران بیاید، گفت: هر هفته می‌گویند این هفته وارد ایران می‌شود، اما نمی‌آید! من واقعاً از این بابت خیلی ناراحت هستم. ابتدای فصل یک تاریخ اعلام کرد و گفتم که اگر تا تاریخ معینی مشکلات حل نشود، دیگر به تمرینات نمی‌آیم. با این حال مردم ناراضی بودند و من به تیم بازگشتم. اگر این هفته مشکلات حل نشود به تیم بازنمی‌گردم. دوست دارم کار کنم، چون مربیگری شغل من است. تیم ما عالی است و اگر من هم در نفت نباشم، این تیم سقوط نمی‌کند. اما اگر قرار است بالای جدول باشیم، قول‌ها باید عملی شود. اگر این اتفاق نیفتد، من دیگر نیستم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در پاسخ به سوالی درمورد تیمش اظهار داشت: من از کل مجموعه تیم راضی هستم و امروز عملکرد خوبی داشتند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال عبدالله ویسی نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت مقام معلم بخش بوشکان در سالن اجتماعات شهر کلمه اظهار کرد: بسیار خوب است که مبانی فکری شهید مطهری را برای فرزندان خود تبیین کنیم که برای نسل امروز راهگشا است.

وی با اشاره به سرکشی به مدارس بخش بوشکان اضافه کرد: معلمان این بخش در شرایط سختی هستند و با حداقلی‌ترین حقوق و مزایا در سخت‌ترین شرایط مشغول خدمت هستند که از همه معلمان این بخش تقدیر می‌کنم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با مشکلات و چالش‌های معلمی آشنا هستم بیان کرد: کار معلمی نسبت به گذشته سخت و سخت‌تر شده است و معلم امروز باید به روز باشد.

وی گفت: در مجلس یازدهم مطالبه معلمان یعنی قانون رتبه‌بندی تصویب شد که بسیار مهم بود و امروز مطالبه ما از دولت اجرای صحیح این قانون است و در این راستا استیضاح وزیر آموزش و پرورش را با چند هدف از جمله این هدف دنبال کردیم.

رضایی افزود: در برنامه هفتم توسعه نیز موارد خوبی مصوب شد که اگر دولت به خوبی اجرا کند، مسائل معلمان و آموزش و پرورش تا حد بسیار زیادی رفع می‌شود.

وی تقویت نیروی انسانی و بهبود وضعیت زیرساخت‌های آموزش و پرورش در این شهرستان را یک اولویت مهم دانست و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که با تحقق برنامه‌ها شاهد آینده بهتری در این شهرستان باشیم.

کد خبر 6098745

دیگر خبرها

  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است