Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش غواصی مسابقات نظامی روسیه ۲۰۱۸ که به میزبانی بندر نوشهر و با حضور تیم‌های غواصی ارتش‌های جهان برگزار شد، طی مراسمی با حضور مقامات کشوری و لشکری جمهوری اسلامی ایران به کار خود خاتمه داد.

به گزارش ایسنا، این مراسم با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از تیم‌ها و نفرات برتر مسابقات غواصی ارتش های جهان تجلیل به عمل آمد. ارتش ایران در این دوره از مسابقات به مقام اول رسید. ارتش‌های روسیه و ونزوئلا نیز مشترکا مقام دوم را از آن خود کردند.

بر اساس این گزارش، امیر دریادار حبیب الله سیاری در این مراسم با ستایش از عملکرد تیم های حاضر در این مسابقات گفت: به صورت لحظه به لحظه شاهد تلاش مردانه تیم های حاضر در اجرای مأموریت هایشان بودم و بعنوان عضوی از جامعه بزرگ دریا به خودم می بالم.

وی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات ارتش های جهان، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دنیای سیاست با واژه صلح و دوستی بیگانه است، دریادلان و نظامیان شجاع در این رقابت‌ها این واژه ها را به دنیا مخابره کردند. پیام رسانان سفیدپوش، در این رقابت‌ها پیوند دوستی و برادری را مستحکم تر و نفرت و انزجار خود را از کسانی که بر طبل جنگ می کوبند، اعلام کردند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نظامیان در طول تاریخ پیشگامان صلح و دوستی میان ملت‌ها و اقوام بودند، افزود: گواه این موضوع، مسابقات نظامیان است که ریشه در تاریخ بشریت دارد. زندگی حرفه ای مردان دریا داستان خاص خود را دارد و فهم این زندگی نیازمند درک و فهم شرایط دریاست.

امیر دریادار سیاری در ادامه تأکید کرد: ایران با بهره مندی از مواهب الهی، از شمال و جنوب به دریا دسترسی دارد و با رعایت حُسن همجواری در پنج هزار کیلومتر مرز دریایی با همسایگان، در آرامش کامل به سر می برد. نقش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت گذرگاه های دریایی نیز بر کسی پوشیده نیست و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حفظ امنیت دریا را دنبال می کنند.

رئیس ستاد ارتش افزود: بعنوان عضوی از خانواده ارتش و نماینده نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنم که دنیای بدون جنگ و پر از صلح و دوستی را خواستاریم.

وی در پایان با تشکر از کشور روسیه در پایه گذاری مسابقات نظامیان جهان یادآور شد: از روسیه بعنوان کشور دوست و همسایه به خاطر برگزاری مسابقات غواصی عمق به کمک ایران تشکر می کنم و امیدوارم در سال های آینده بخش های بیشتری از این مسابقات در ایران برگزار شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری ازکشورهای جهان خواستار ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار البرز اقدامات و دستاوردهای این استان در حوزه‌های مختلف توسعه را بسیار قابل توجه و با اهمیت دانست و گفت: البرز همسو با منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت سیزدهم حرکت می‌کند و استاندار مدیری میدانی است و امور را با جزئیات دنبال و رصد می‌کند که این امر عامل موفقیت در امور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از معضلاتی که ما را درگیر کرده، حتی در کشورهای توسعه یافته نیز موضوعیت پیدا می‌کند، افزود: گزارش‌های امیدبخشی در البرز وجود دارد و این تجارب می‌توانند به عنوان الگوهای موفق برای سایر استان‌ها و حتی در سطح فرا ملی و روابط خارجی هم مورد بهره برداری قرار گیرد. اکنون دستگاه دیپلماسی برای تقویت مناسبات خارجی به ظرفیت استان‌ها توجه ویژه ای دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه مطرح کرد: دفاتر امور خارجه در ۲۴ استان کشور فعال شده‌اند و در این دولت برای اولین بار این حجم از ارتباط وجود دارد. وجود دفاتر نمایندگی وزارت امور خارجه، علاوه بر ارائه خدمات، ارتباط تنگاتنگی بین دفاتر و نماینده عالی دولت در استان‌ها نیز محسوب می‌شود.

کنعانی تصریح کرد: در سال‌های اخیر در حال تجربه پیچیده‌ترین شرایط منطقه‌ای و بین المللی هستیم اما موفق ترین روابط خارجه را داریم. تلاش سلطه گران این بود که جمهوری اسلامی ایران را به یک موضوع امنیتی تبدیل کنند که فازهای مختلف از هسته‌ای تا توانمندی‌های دفاعی و موشک‌های بالستیک و … را زیر سوال ببرند و قصد داشتن ارتباط با این کشور را یک خط قرمز اعلام کنند.

وی بیان کرد: اکنون بسیاری از کشورهای جهان خواستار ارتباط با ایران اسلامی هستند به این دلیل که از مرحله امنیتی سازی جمهوری اسلامی و تنش زدایی عبور کرده‌ایم. توسعه اقتصاد بین المللی منوط به این روابط است که اکنون بهترین گفتگوهای سیاسی را برقرار کرده‌ایم و نتیجه بخش خواهد بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: با دیپلماسی پویا از بسیاری از سدها و پروتکل‌ها عبور و در حوزه امنیتی ثابت کرده‌ایم که نقطه امنیت ساز هستیم. با پیگیری‌های استاندار البرز دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان البرز به زودی به صورت رسمی افتتاح می‌شود و با توجه به اینکه مدیر آن مشخص و معرفی شده است فعالیت خود را آغاز می‌کند.

کد خبر 6100729

دیگر خبرها

  • بسیاری ازکشورهای جهان خواستار ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند
  • الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی
  • دیدار وزیر خارجه و گروه دوستی پارلمانی ترکیه
  • امیرعبداللهیان: ترکیه جایگاه ویژه‌ای در سیاست همسایگی ایران دارد
  • جایگاه ترکیه در سیاست همسایگی ایران ویژه است
  • جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی در برابر دولت‌های متکبر است
  • امیرعبداللهیان: جایگاه ترکیه در سیاست همسایگی ایران ویژه است
  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست