Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامپور، مدیر سازمان بار و مسافر بری بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: شهرداری ۱۱ میلیارد ریال قرارداد با شرکت‌های ایران خودرو دیزل و بهمن دیزل بسته است که بر اساس آن ۱۸ دستگاه اتوبوس از شرکت ایران خودرو دیزل و ۶دستگاه مینی بوس از شرکت بهمن دیزل خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ۶ دستگاه مینی بوس خریداری شده در شهرک امام علی، ۷تیر، چهکند و شمس آباد تردد می‌کنند، اما اتوبوس‌های ایران خودرو دیزل تحویل داده نشده و شهرداری همچنان پیگیر می‌باشد.


غلامپور گفت:سن فرسودگی اتوبوس‌های درون شهری ۱۵ سال است، اما باتوجه به تردد زیاد اتوبوس‌ها در خراسان جنوبی ناوگان با میانگین عمر ۹سال کیفیت مطلوبی ندارد.


وی افزود:در طرح اتوبوس‌های فرسوده تخصیص اعتبارات به صورت یارانه‌ای بوده و ۸۲/۵ درصد را دولت و ۱۷/۵درصد را شهرداری پرداخت می‌کنند، اما متاسفانه حدود ۸سال است که هیچگونه سهمیه‌ای به ناوگان کشور داده نشده و در بخش دولتی اتوبوس‌ها را شهرداری خریداری می‌کند.


طرح اتوبوس‌های فرسوده بخش دولتی و خصوصی را شامل می‌شود، اما دولت تا کنون یارانه‌ای را درنظر نگرفته است.
انتهای پیام/ب


ناوگان عمومی خراسان جنوبی وضعیت مطلوبی ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد

ابوالفضل دشتبانی گفت: روند خرید محصول سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان استان اردبیل از ۱۲ اسفند پارسال آغاز شده و روند خرید با نرخ توافقی هر کیلوگرم سیب زمینی رقم آگریا ۸۰ هزار ریال و سایر ارقام ۶۵ هزار ریال جریان دارد.

مدیر تعاون روستایی استان اردبیل با اشاره به اختصاص یارانه دولتی برای خرید سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان استان اردبیل در راستای حمایت از تولید کنندگان بخش بیان کرد: برای خرید این محصول، ۶ مرکز ثابت و شبانه روزی خرید در شهرستان اردبیل دایر شده است.

به گفته او،بر اساس برآوردها، سه هزار کشاورز سیب زمینی کار در این استان، محصول مازاد بر نیاز دارند که روند خرید تولیدات آنها طی ۱.۵ ماه گذشته ادامه یافته و همچنان جریان دارد.

دشتبانی به کشاورزان سیب زمینی کار استان اردبیل اطمینان خاطر داد که خرید محصول تولیدی آنها انجام خواهد شد و با توجه به حجم بالای محصول موجود در انبار و لزوم بررسی کیفیت محصول در انبارها توسط کارشناسان و نیز تعداد زیاد عرضه کنندگان، سیب زمینی کاران نسبت به فروش محصول خود صبور باشند.

مدیر تعاون روستایی استان اردبیل دشتبانی افزود: طبق قرارداد، نماینده ۵۰ شرکت تولیدی، صنایع تبدیلی و صادر کننده سیب زمینی با نظارت کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی مشغول خریدار محصول مازاد بر نیاز سیب زمینی کاران استان اردبیل هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد
  • صنایع دستی خراسان جنوبی هنری است به گستردگی ایران
  • مصرف ۱.۹ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی