Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، بازیکنان تیم میزبان که برای صعود به صدر جدول به برد این بازی خانگی نیاز داشتند از همان ابتدای دیدار با ارایه بازی خوبی حمله های زیادی را روی دروازه تیم میهمان خلق و در نتیجه مزد برتری خود را با کسب پیروزی دریافت کردند.
در وقت قانونی این دیدار 2 تیم به نتیجه مساوی 2 بر 2 رضایت دادند ولی در ضربه پنالتی تیم مقاومت گلساپوش یزد چهار بر سه به پیروزی رسید و در مجموع 6 بر پنج حریف مدعی خود را با شکست بدرقه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقه با حضور جمعی از مسوولان محلی ، ورزشی و هواداران این رشته در زمین فوتبال ساحلی مجموعه ورزشی سلمان محله محمود آباد یزد برگزار شد .
مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با حضور 12 تیم از جمله شهرداری چابهار، جهان نژادیان آبادان، مقاومت گلساپوش یزد ، ایفا و پیام کویر اردکان، شهرداری بندرگز، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری سمنان، شهرداری بندرعباس، شاهین خزر رودسر، شهریار ساری و شهدای چلیچه شهرکرد برگزار می شود.
تیم های مقاومت گلساپوش یزد، ایفا و پیام کویر اردکان سه نماینده فوتبال ساحلی استان یزد در لیگ برتر کشور هستند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت پارس جنوبی جدول فوتبال مسابقات لیگ برتر فوتبال یزد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی سرپرست تیم استقلال شد

مدیریت جدید باشگاه استقلال در یکی از نخستین اقدامات خود دست به تغییر سرپرست در تیم فوتبال این باشگاه زد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از کنار رفتن علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال، مدیریت این باشگاه تصمیم گرفت سرپرست تیم استقلال را نیز تغییر دهد.

پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال

در همین راستا، آتیلا حجازی جانشین نصرالله خواجه‌گیری و به‌عنوان سرپرست جدید تیم استقلال انتخاب شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • حجازی سرپرست تیم استقلال شد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است