Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@10:51:28 GMT

روغن های موتور احتکار شده در شهرستان ابهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۱۹۷۳

روغن های موتور احتکار شده در شهرستان ابهر کشف شد

علی حیدری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: پس از کشف این انبار توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) با دستور دادستانی درب انبار باز و محموله احتکار شده در آن با کمک بخش خصوصی تخلیه شد.
وی یادآورشد: متاسفانه در شرایط فعلی بازار عده کمی از شهروندان از وضعیت پیش آمده سوء استفاده می کنند و با اینکه هیچ گونه مشکل عرضه در بازار وجود ندارد با چنین اقداماتی روند کار بازار را مختل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ابهر با بیان اینکه ارزش ریالی این میزان کالا 20 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: این اقدامات سودجویانه در راستای منافع شخصی، در بازار مشکل ایجاد می کند.
وی تصریح کرد: در سطح شهرستان تمامی اقلام مورد نیاز بر اساس نیاز خریداری و در بازار عرضه می شود و در این خصوص هیچ مشکلی وجود ندارد.
حیدری با تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشف این انبار، تصریح کرد: کالای انبار شده زیر نظر تعزیرات در بازار عرضه خواهد شد.
9556/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام زمان بخش خصوصی تعزیرات کشف ابهر رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳